Vedúci oddelenia HR pre obchod (PB Partner, a.s.)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste




Náplň práce


Do nášho tímu dcérskej spoločnosti PB Partner, a.s. hľadáme kandidáta na pozíciu vedúceho oddelenia ľudských zdrojov pre obchod, ktorého pracovná náplň spočíva v nasledovných činnostiach:

*zabezpečuje obsadenie plánovaných pracovných miest obchodnej siete spoločnosti v požadovanej kvalite a kvantite v súlade s plánom rozvoja spoločnosti,
* pripravuje stratégiu náboru a výberu nových zamestnancov do obchodnej siete spoločnosti,
* zastrešuje organizáciu skupinových výberových konaní (Assessment Centrá) na vedúce pozície do obchodnej siete,
* zastrešuje komunikáciu s personálnymi agentúrami a ďalšími dodávateľskými inštitúciami z oblasti ľudských zdrojov,
* spolupracuje s odborom ĽZ Poštovej banky, a.s. pri zabezpečovaní náboru a výberu zamestnancov do obchodnej siete spoločnosti,
* vyhodnocuje štatistiky náborového a výberového procesu obchodnej siete spoločnosti a podľa potreby poskytuje výstupy štatistík ostatným oddeleniam spoločnosti,
* zodpovedá za nastavenie procesov v oblasti ľudských zdrojov, ktoré podporujú naplnenie cieľov spoločnosti (adaptácia zamestnanca, výstupné pohovory, kompetenčný model) ,
* hľadá a navrhuje spôsoby na zvýšenie obsadenosti pracovných miest v obchodnej sieti,
* vyhodnocuje štatistiky fluktuácie obchodnej siete, poskytuje výstupy vedeniu obchodnej siete
* nastavuje, analyzuje a zabezpečuje systém miezd zamestnancov obchodnej siete, zabezpečuje komunikáciu a podklady pre úpravy fixných zložiek mzdy,
* participuje na procese tvory odmeňovacieho modelu zamestnancov obchodnej siete a zabezpečuje komunikáciu s vedením obchodnej siete a dotknutých oddelení PBP,
* zastrešenie správy databázy zamestnancov obchodnej siete,
* kompletné zastrešenie procesov so zamestnancami obchodnej siete a ich pracovnými miestami.
* zastrešuje internú komunikáciu s obchodnou sieťou
* koordinuje činnosť Špecialistu pre internú komunikáciu,
* zastrešuje teambuildingové aktivity pre zamestnancov ústredia.
* v spolupráci s ostatnými zainteresovanými oddeleniami plánuje rozvoj zamestnancov obchodnej siete spoločnosti,
* zastrešuje činnosti HR partnerov pre obchodnú sieť,
* zastrešuje organizáciu Development Centier pre zamestnancov.
* vedie, organizuje a kontroluje prácu zamestnancov oddelenia ľudských zdrojov pre obchod
* zodpovedá za rozvoj zamestnancov oddelenia ľudských zdrojov pre obchod
* zodpovedá za prípravu a sledovanie rozpočtu oddelenia ľudských zdrojov
* spolupracuje s ostatnými oddeleniami spoločnosti pri nastavovaní procesov týkajúcich sa ľudských zdrojov


Informácie o pracovnom mieste


* Miesto práce: Bratislava
* Ponúkaný plat (brutto): dohodou
* Termín nástupu: 1.8.2015, resp. dohodou
* Druh pracovného pomeru: plný úväzok
* Doba určitá: 1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú)
* Skúšobná doba: 3 mesiace


Požadujeme


Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:

* úplné vysokoškolské vzdelanie (ľudské zdroje, psychológia, andragogika, príp. ekonomický smer )
* prax na obdobnej pozícii v oblasti ĽZ min. 2 roky
* MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) – pokročilá znalosť


Hľadáme


Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:

* vytrvalosť - cieľavedomosť
* proaktivita
* schopnosť otvorenej a úprimnej komunikácie
* strategické myslenie - vidíš veci z nadhľadu a v širších súvislostiach
* aktívne počúvanie


Ponúkame


* dynamické a otvorené pracovné prostredie
* podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
* výhodné čerpanie bankových produktov
* koncoročné odmeny
* 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
* príspevok na dovolenku
* teambuildingové aktivity
* nadštandardná lekárska starostlivosť
* zľavy u našich partnerov


Informácie o výberovom konaní


Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme kontaktovať písomne alebo telefonicky najneskôr do uvedeného predpokladaného termínu ukončenia výberového konania. Po tomto termíne považujte pracovnú pozíciu za uzatvorenú.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.


O nás


Poštová banka je najrýchlejšie rastúcou bankou na slovenskom trhu a potvrdil to aj mimoriadne úspešný rok 2009. Za všetko hovorí nárast čistého zisku o rekordných 143,6 %, získanie najväčšieho objemu nových zdrojov od klientov a najdynamickejší rast v objeme úverov. Nezávislý ekonomický týždenník Trend nás nazval kométou posledných rokov a vďaka dynamickému a skokovému rastu sme taktiež označovaní za tigra slovenského bankového trhu. Efektívne využitie trhových príležitostí bolo za posledné dva roky ohodnotené hneď niekoľkými oceneniami, ktoré Poštová banka získala od odbornej verejnosti. V rámci prestížnej ankety Trend Top Banka roka získala Poštová banka v roku 2008 aj v roku 2010 tretie miesto a prestížny magazín The Banker ju ocenil ako Banku roka 2010 na Slovensku.

Okrem klasických bankových služieb pôsobí Poštová banka čoraz úspešnejšie aj na trhu podielových fondov prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti Prvej penzijnej správcovskej spoločnosti Poštovej banky. V roku 2008 vstúpila aj na poisťovací trh s produktmi svojej dcérskej spoločnosti Poisťovne Poštovej banky. Sme bankou, ktorá je vďaka partnerstvu so Slovenskou poštou všade tam, kde žijú klienti. Začiatkom roku 2010 sme vstúpili aj na český bankový trh, kde chceme využiť skúsenosti a know-how z úspešného pôsobenia na Slovensku a poskytovať aj klientom na českom trhu kvalitné a dostupné produkty a služby.

Vytvárame priestor pre rast a úspech našich zamestnancov, pretože len silný tím šikovných ľudí môže priniesť našim klientom kvalitu. Staňte sa aj vy súčasťou mladého, dynamického tímu ľudí, ktorý stojí za úspechmi našej banky. Ponúkame vám priestor pre realizáciu vlastných nápadov a riešení a príležitosť podieľať sa na zmene a raste banky.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa