Pracovník maďarského zákazníckeho centra

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Spoločnosť Ferratum Bank Ltd poskytujúca krátkodobé úvery príjme do svojich radov maďarsky hovoriaceho pracovníka pre maďarské zákaznícke centrum podpory.

Náplň práce:
• Pomoc pri zhromažďovaní dát a informácií pre Zamestnávateľa (telefonicky, e-mailom, četom),
• pomoc s administratívnou prácou v zmysle pravidiel, procesov a inštrukcií Zamestnávateľa,
• pomoc s alokáciou, dohľadaním a pripisovaním platieb na základe pravidiel Zamestnávateľa,
• komunikácia a blízka spolupráca s nadriadeným a inými oddeleniami v rámci spoločnosti,
• sledovať splácanie úverov zo strany zákazníkov, transakcií na účty Zamestnávateľa a ich následné prerozdelenie vrámci pravidiel Zamestnávateľa,
• dodržiavať pravidlá, procesy a inštrukcie Zamestnávateľa,
• ďalšie súvisiace povinnosti pridelené Zamestnávateľom atď.

Benefity a ďalšie výhody:

• Práca v dynamicky sa vyvíjajúcej spoločnosti
• Priestor pre realizáciu vlastných nápadov, rast a vzdelávanie
• Profesionálny a ľudský prístup
• Iné benefity

Informácie pre uchádzača:

Kontaktovaní budú iba úspešní kandidáti.

Všeobecne požadované znalosti:

• Ovládanie maďarského jazyka (povinné - expert) a slovenského jazyka (pre potreby zaúčania v tomto jazyku)
• Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú výhodou
• Silné komunikačné schopnosti – v hovorovej, písomnej podobe
• Počítačová zručnosť
• Tímový hráč a pro-klientsky prístup
• Chuť učiť sa nové veci

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Maďarský jazyk
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno