Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
- Vykonávanie kompletnej personálnej agendy súvisiacej so vznikom, zmenou a skončením pracovného pomeru zamestnancov spoločnosti
- Kontrola a evidencia zmluvnej dokumentácie zamestnancov spoločnosti
- Sledovanie legislatívnych zmien v oblasti vysielania zamestnancov na základe formulára PD A1
- Vystavovanie a kontrola žiadosti o vystavenie PD A1
- Podávanie žiadostí o vystavenie PD A1 na pobočkách Sociálnej poisťovne a aktívna komunikácia a spolupráca so Sociálnou poisťovňou pri riešení žiadostí o vystavenie PD A1- Poskytovanie poradenstva a konzultácií v personálno-mzdovej oblasti
- Príprava prehľadov a analýz podľa požiadaviek nadriadeného
- Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie
- Spracovávanie korešpondencie
Benefity a ďalšie výhody:
- Po skúšobnej dobe, t.j. 3 mesiace je možnosť navýšenia platu
- Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
- Maximálna podpora nášho tímu
- Perspektívne zamestnanie v rastúcej spoločnosti
- Možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Informácie pre uchádzača:
Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.
Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Prosím pošlite nám Váš životopis a motivačný list spolu s fotografiou tváre na email Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.
Všeobecne požadované znalosti:
Výborné organizačné schopnosti
Ochota a schopnosť učiť sa nové veci
Zodpovedný prístup k práci
Tímový hráč
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Schopnosť zvládať stresové situácie
Bezchybný pravopis
Znalosť nemeckého jazyka výhodou
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Word, Mzdové účtovníctvo, Podvojné účtovníctvo