Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Vedúci Telekom centra Europa Zvolen
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
• Vedie a motivuje predajný tím s cieľom naplnenia firemných výsledkov.• Aktívne identifikuje rozvojové oblasti predajcov, stanovuje rozvojový plán jednotlivcov a podporuje činnosti vedúce k jeho naplneniu.
• Rozvíja tímovú spoluprácu v rámci spoločnosti aj svojho tímu, zdieľa informácie a spolupracuje naprieč oddeleniami.
• Zodpovedá za výber nových predajcov.
• V prípade neuspokojivých výsledkov alebo porušenia pracovnej disciplíny vyvodzuje dôsledky.
• Zodpovedá za plnenie prideleného plánu predaja služieb a produktov a kvalitu predaja .
• Realizuje ranný štart, mesačné porady, týždenníky s cieľom vyhodnotiť výkon a definovať spôsoby, ako naplniť individuálne výkonnostné ukazovatele.
• Zodpovedá za riadenie a chod prevádzky (technická vybavenosť, dodržiavanie otváracích hodín, dodržiavanie zásad merchandisingu, BOZP a PO).
• Proaktívne riadi zmeny, aktívne prispieva k zmenám, jasne komunikuje zmeny do tímu a motivuje svoj tím k realizácii zmien, implementuje firemnú stratégiu.
• Proaktívne vyhľadáva obchodné príležitosti, reaguje na požiadavky zákazníka, nevynechá príležitosť na predaj a podnecuje predajcov k ponukovosti.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
01.07.2015Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
• schopnosť riadiť a rozvíjať ľudí• schopnosť nadchnúť a motivovať
• schopnosť analyzovať a riešiť problémy
• otvorenosť voči zmenám a proaktivita
• orientácia na výsledky
• výborné komunikačné a organizačné zručnosti
• dynamická osobnosť
• vysoká odolnosť voči záťaži
• orientácia na obchod
• chuť neustále sa učiť a rásť
- znalosti z oblasti marketingu, znalosti techník predaja
- relevantné skúsenosti z oblasti predaja
- prax v riadiacej pozícii min. 2 roky
- schopnosť práce s PC a Internet aplikáciami
Vhodné pre absolventov
NieVodičský preukaz
skupina: BVodičský preukaz
skupina: BKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom