Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Branch Manager pre personálnu agentúru - bratislavský kraj
Start Group s.r.oInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Pre našu agentúru hľadáme úspešného a optimistického obchodníka, s praktickými skúsenosťami hlavne v oblasti predaja služieb, ktorý sa bude orientovať na vyhľadávanie nových zákazníkov a obchodných príležitostí, je samostatný a orientovaný na dosahovanie náročných cieľov.Náplň práce :
- Aktívne vyhľadávanie nových VIP zákazníkov a obchodných príležitostí pre pobočku TEMPS
- Podpora predaja v bratislavskom regióne a pomoc pri riešení obchodných prípadov
- Starostlivosť o zákazníka, poradenstvo a udržiavanie dlhodobých vzťahov
- Sledovanie trhu, iniciatívne návrhy a zlepšenia na podporu predaja
- Plnenie obchodných cieľov, pravidelný reporting, analýza obchodných prípadov
- Definuje a zodpovedá za plnenie obchodných plánov s ohľadom na ziskovosť, objem a výšku rizika plynúcich z jednotlivých obchodných prípadov
- Navrhuje nové obchodné schémy a stratégie a ich realizáciu po obchodnej stránke, zodpovedá za spôsob uvedenia služieb na trh
- Pripravuje obchodnú korešpondenciu, podklady na stretnutia s klientmi, prezentuje ponuky a komunikuje s aktívnymi i potenciálnymi klientmi, zúčastňuje sa obchodných stretnutí
Upresnenie platových podmienok
dohodouBenefity a ďalšie výhody
- Perspektívna práca v úspešnej personálnej agentúre- Služobné auto aj na súkromné účely, mobil, notebook
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Platové podmienky budú dohodnuté na osobnom stretnutí a budú závisieť od miery praktických skúseností a splnenia daných kritérií
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
V prípade, že spĺňate požiadavky pošlite svoj životopis v slovenskom a v cudzom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Tým, ktorých nepozveme na pohovor sa vopred ospravedlňujeme.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
- Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou- Anglický, príp. nemecký jazyk na aktívnej úrovni
- Praktické skúsenosti v personalistike a v oblasti predaja služieb nutné - minimálne 5 rokov
- Skúsenosti so získavaním nových zákazníkov a obchodných príležitostí
- Vysoké pracovné nasadenie, orientácia na plnenie obchodných cieľov
- Dynamická, zdravo sebavedomá a optimistická osobnosť s kreatívnym myslením
- Pôsobivé komunikačné zručnosti a dobré vyjednávanie schopnosti
- Profesionálne a kultivované vystupovanie