Office manažér pobočky v Bratislave

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- Koordinácia činnosti pobočky personálnej spoločnosti
- Aktívne vyhľadávanie potencionalnych obchodných partnerov a komunikácia s nimi
- Pravidelná návšteva obchodných partnerov, vedenie obchodných stretnutí - vodičský
preukaz podmienkou
- Reporting pre vedenie spoločnosti
- Komunikácia s klientmi pri osobných pohovoroch, vypracovávanie potrebných
podkladov pre registráciu a ich následné spracovanie
- Poskytovanie personálneho poradenstva
- Vedenie evidencie klientov, dohôd a zmlúv
- Vedenie evidencie firemnej korešpondencie

Benefity a ďalšie výhody:

- Po skúšobnej dobe, t.j. 3 mesiace je možnosť navýšenia platu
- Motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od dosiahnutých výsledkov
- Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
- Maximálna podpora nášho tímu
- Perspektívne zamestnanie v rastúcej spoločnosti
- Možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj spoločnosti a tým sa plne profesionálne
rozvíjať

Informácie pre uchádzača:

Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.

Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Prosím zašlite nám Váš životopis spolu s motivačným listom na email v slovenskom jazyku. Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.

Všeobecne požadované znalosti:

Príjemné a seriózne vystupovanie
Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Zodpovedný prístup k práci
Tímový hráč
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Schopnosť zvládať stresové situácie
Znalosť nemeckého jazyka výhodou
Vodičský preukaz skupiny B - aktívny vodič

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Slovenský jazyk
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word