Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Key Account manažér

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Pozícia / odvetvie

    Obchod; Key account manager

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Prezentovať a predávať produkty, služby ako aj komplexné riešenia podľa príslušných oprávnení.
    Analyzovať ICT potreby pridelených zákazníkov.
    Zodpovedať za plnenie stanovených plánov predaja pridelených kľúčových zákazníkov.
    Spravovať portfólio služieb pridelených zákazníkov a rozvíjať s nimi dobré vzťahy s cieľom udržať ich pre spoločnosť.
    Koordinovať aktivity na vyriešenie problémov u zákazníka, stanovovať priority a odôvodňovať požiadavky na investičnú výstavbu.
    Aktívne vyhľadávať nové obchodné kontakty v segmente kľúčových zákazníkov využívajúcich služby konkurencie za účelom uzavretia obchodného prípadu.
    Identifikovať signály potenciálneho ohrozenia konkurenciou u existujúcich kľúčových zákazníkov.
    Vypracovávať a predkladať nadriadenému report o vývoji predaja, aktivitách a výsledkoch.
    Viesť evidenciu a aktualizovať databázu zákazníkov podľa príslušných štandardov.



    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    asap

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Asertivita
    Diplomatické jednanie
    Presviedčacie schopnosti
    Orientácia na výs./ cieľ
    Dôslednosť
    Flexibilita
    Prezentačné schopnosti
    Negociočné schopnosti

    - min 3 roky skúseností s predajom a starostlivosťou o biznis zákazníkov
    - prehľad v oblasti telekomunikačných a informačných technológií / riešení


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!