Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Manažér riadenia kvality a zákaznickej skúsenosti

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    - riadiť činnosť a zamestnancov zvereného organizačného útvaru,
    - riadiť dizajn štandardov kvality a konceptov pre zákaznícke procesy,
    - riadiť oblasť zákazníckej skúsenosti, navrhovať a riadiť iniciatívy na zvýšenie a udržanie zákazníckej spokojnosti,
    - zodpovedať za monitoring a analýzu kľúčových ukazovateľov v oblasti kvality,
    - riadiť implementáciu iniciatív cielených na dosiahnutie zvýšenia kvality,
    - zodpovedať za monitoring produktivity predajných kanálov a jej dopad na zmenu zákazníckej spokojnosti a navrhovať akčné kroky,
    - zodpovedať za monitoring interných procesov, identifikáciu problémových oblastí v rámci daného procesu a návrh nápravných opatrení v spolupráci s prevádzkovými zložkami.




    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    asap

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodného kandidáta očakávame :
    - manažérske zručnosti,
    - zákaznícka orientáciu,
    - strategické a koncepčné myslenie,
    - zodpovednosť, samostatnosť, proaktivita,
    - výborné komunikačné a argumentačné zručnosti.

    - prax v oblasti riadenia ľudí min. 3 roky,
    - znalosť procesného a projektového riadenia,
    - skúsenosti v oblasti customer experience, riadenia kvality, monitoringu zákazníckej skúsenosti a manažmentu zákazníckych očakávaní,
    - kreatívne myslenie a otvorenosť pre inovácie, schopnosť vyhľadávať a prinášať nové trendy v oblasti customer experience.




    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!