Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Špecialista riadenia výkonnosti, procesov a kvality

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika
    Slovensko, 2 dni v týždni Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Hľadáme posilu pre rýchlo rastúce oddelenie Telekom Doma.

    Náplň práce / Hlavné zodpovednosti:

    Oblasť riadenia výkonnosti:
    • Na základe existujúcich sales reportov pripravovať pravidelné týždenné a mesačné KPI reporty.
    • Pripravovať Ad hoc biznis analýzy na požiadanie manažmentu.
    • Konzultovať s vedúcimi tímov výsledky KPI reportov a hľadať priestory pre zlepšenie výkonnosti.
    • Na základe vlastných pozorovaní prevádzky regionálnych tímov aktívne prichádzať s iniciatívami na zlepšenie výkonnosti.
    • Definovať potreby predajcov a vedúcich tímov v oblasti reportingu a KPIs, upraviť existujúci reporting smerom k požiadavkám interných zákazníkov.
    • Prenášanie „best practice“ riadenia výkonnosti z iných predajných kanálov do Telekom Doma.
    • Vzdelávať vedúcich tímov v oblasti riadenia výkonnosti, objasňovať funkčnosť existujúcich nástrojov a KPIs a ich vzťah ku konečným výsledkom.
    • Identifikovať existujúce IT nástroje Telekomu, ktoré možno využiť pre Telekom Doma, prioritizovať ich nasadenie a riadiť implementáciu do prevádzky.
    • Na základe podkladov z prevádzky, vývoja z minulosti, očakávaní firmy a po konzultácii s manažmentom nastavovať plány výkonnosti pre Telekom Doma, vrátane detailu na jednotlivé regionálne tímy.
    • Konzultovať výkon partnerov, na pravidelnej báze pripravovať forecast predaja a porovnanie voči očakávaniam firmy.

    Oblasť procesov a kvality:
    • Vlastnými pozorovaniami v regiónoch identifikovať oblasti, kde nedostatok formálnych pravidiel spôsobuje nekvalitu, suboptimálny chod tímov, odchýlenie sa od noriem a štandardov ST, či má negatívny vplyv na motiváciu predajcov.
    • Navrhnúť, popísať a štandardizovať procesy v týchto oblastiach, po konzultácii s manažmentom nastavovať a odkomunikovať jasné a transparentné pravidlá.
    • Sledovať dodržiavanie nastavených procesov v praxi, vysvetľovať vedúcim tímov zmysel nastavených pravidiel a motivovať tímy k ich dodržiavaniu.
    • Spracovávať eskalácie od SBO (reklamácie) či iných predajných kanálov, identifikovať vzorec problému, vyriešiť daný prípad a zároveň nastaviť pravidlá s cieľom predísť vzniku podobných problémov v budúcnosti.




    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    ASAP

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Všeobecne požadované znalosti

    • Vysoká škola a rok praxe v obdobnej oblasti, alebo (alternatívne) SŠ obchodného alebo technického zamerania a 4 roky praxe
    • Skúsenosti v oblasti „hard“ riadenia výkonnosti
    • Analytické myslenie, chápanie prevádzkových ukazovateľov, identifikácia trendov a skutočností „medzi riadkami“
    • MS Excel: Úroveň expert (funkcia vlookup a kontingenčné tabuľky sú základ), schopnosť graficky znázorňovať prevádzkové KPIs (grafy, podmienené formátovanie), MS PowerPoint: Minimálne bežná znalosť
    • Mobilita: schopnosť navštevovať regionálne tímy po celom Slovensku (od Bratislavy až po Košice) + Vodičský preukaz typu B.
    • Komunikatívnosť a argumentácia: Schopnosť vysvetliť komplikované systémy jednoduchým jazykom, ukázať zmysel existujúcich nástrojov pre koncových interných zákazníkov
    • Znalosť interného prostredia Telekomu výhodou
    • Vlastné nasadenie, drive a „hlad po úspechu“ tímu
    • Podporné nastavenie: Motivácia nie cez osobný úspech, ale cez úspech „interných zákazníkov“, resp. tímu.


    Skúsenosti v oblasti „hard“ riadenia výkonnosti.

    MS Excel: Úroveň expert (funkcia vlookup a kontingenčné tabuľky sú základ), schopnosť graficky znázorňovať prevádzkové KPIs (grafy, podmienené formátovanie), MS PowerPoint: Minimálne bežná znalosť




    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!