Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
- vybavovanie pracovnoprávnych záležitostí spojených so vznikom, priebehom a ukončením pracovného pomeru,
- vedenie personálnych zložiek zamestnancov a personálnej evidencie a ich archivácia,
- spolupráca so zamestnancami (vydávannie potvrdení atd.) a externými inštitúciami (ZP, SP atd.)
- príprava podkladov pre vyúčtovanie miezd, výpočet nároku na stravné lístky a ich distribúcia, správa dovolenkového a dochádzkového systému
- spolupráca pri výberových konaniach
- spolupráca na globálnych HR procesoch
- organizácia školení – interných aj externých
- podpora internej komunikácie (nástenky, intranet)
- správa zamestnaneckých benefitov
- účasť na ďalších HR projektoch spoločnosti
Benefity a ďalšie výhody:
- práca v stabilnej spoločnosti
- podpora profesionálneho a osobného rozvoja
- prepracovaný systém benefitov
- zaujímavé fin. ohodnotenie
Informácie pre uchádzača:
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o ich záujem. Z kapacitných dôvodov BUDEME KONTAKTOVAŤ IBA VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ktorí spĺňajú požiadavky klienta. Ďakujeme za pochopenie.
Všeobecne požadované znalosti:
- prax na obdobnej pracovnej pozícii min. 3 roky
- znalosť zákonníka práce a súvisiacich predpisov
- zodpovednosť, spoľahlivosť a flexibilita
- výborné organizačné a komunikačné zručnosti
- proaktívny prístup pri riešení zadaných úloh a kreatívny prístup k práci
- skúsenosť s prácou v PAM (Softip) a SAP výhodou
- komunikácia v anglickom jazyku potrebná
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Personalistika, SAP