Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Reprezentant BO Telekom Doma - Košice

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Košice

    Pozícia / odvetvie

    Administratívny pracovník

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Vašimi úlohami na tejto pozícii bude:
    - prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov (interný /externý zákazník)
    - spracovávať a zadávať zákaznícke objednávky do firemného CRM systému v súlade s internými usmerneniami
    - evidovať prijaté reklamácie
    - komunikovať s interným a externým zákazníkom s cieľom získať informácie alebo zabezpečiť promtné riešenie pre zákazníka
    - poskytovať informácie o objednávkach, produktoch a službách spoločnosti a ich dostupnosti v súlade so stanovenými postupmi a smernicami
    - spracovávať zákaznícke zmluvné dokumenty
    - testovať nové funkcionality pred/počas nasadenia do interných aplikácií
    - participovať na projektoch podľa pridelenej role.

    Spoločnosť Slovak Telekom je najväčší slovenský multimediálny operátor, s dlhoročnými skúsenosťami a zodpovedným prístupom k podnikaniu. Pod značkou Telekom ponúka jednotlivcom, domácnostiam i firemným zákazníkom produkty a služby pevnej i mobilnej telekomunikačnej siete. Na trh prináša inovatívne riešenia, najnovšie technologické trendy a medzinárodne poznatky.

    Pozíciu obsadzujeme pre nášho obchodného partnera: Lugera & Maklér, spol. s r.o..


    Benefity a ďalšie výhody

    • získate prácu v Telekom Doma pre medzinárodnú spoločnosť formujúcu technologické trendy a inovácie,
    • nájdete u nás väčšie výzvy a možnosti ďalej rozvíjať svoje schopnosti,
    • kvalitné zaškolenie,
    • dynamická práca v akčnom kolektíve,
    • „tímbildingové“ akcie


    Termín nástupu do práce

    dohodou (ASAP)

    Termín ukončenia výberového konania

    30.4.2015

    Druh pracovného pomeru

    brigáda, plný úväzok, skrátený úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodných kandidátov očakávame:
    - silnú prozákaznícku orientáciu, flexibilita, dôslednosť
    - orientáciu na tímovú prácu
    - orientáciu na výsledky/cieľ
    - samostatnosť, zodpovednosť
    - pozitívny prístup k zmenám.

    Prax:
    - prax v oblasti práce so zákazníkom
    - skúsenosti v oblasti BO vítané

    PC znalosti:
    - užívateľská znalosť MS Office
    - znalosť CRM systémov Clarify, BSCS


    Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí postúpia na 1. kolo pohovorov. Za pochopenie ďakujeme.


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!