Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Vedúci tímu retencie zákazníkov

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    - riadiť činnosť a zamestnancov zvereného organizačného útvaru,
    - zabezpečovať poskytovanie špecializovaných a komplexných služieb starostlivosti s cieľom udržania zákazníkov,
    - zodpovedať za odporúčanie alternatívnych produktov a služieb existujúcim zákazníkom, realizovať ich predaj v záujme udržania zákazníkov,
    - zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity pridelenej skupiny zamestnancov,
    - zodpovedať za prevádzkové plnenie stanovených kvantitatívnych a kvalitatívnych ukazovateľov,
    - realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov,
    - poskytovať individuálne poradenstvo a podporu zvereným zamestnancomvoblasti ich odborného rozvoja.




    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    asap

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodného kandidáta očakávame :
    Komunikačné schopnosti,
    Schopnosť viesť zamestnancov k proaktívnej zákazníckej orientácii
    Rozhodovacie schopnosti,
    Organizačné schopnosti,
    Analytické myslenie,
    Zákaznícka orientácia,
    Orientácia na výsledky,

    - prax v oblasti riadenia ľudí min. 1 rok, prax v oblasti služieb zákazníkom min. 3 roky.

    - MS office


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!