Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Vedúci tímu retencie zákazníkov
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Zákaznícka podpora; Manažér zákazníckeho servisu, Vedúci oddeleniaNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
- riadiť činnosť a zamestnancov zvereného organizačného útvaru,- zabezpečovať poskytovanie špecializovaných a komplexných služieb starostlivosti s cieľom udržania zákazníkov,
- zodpovedať za odporúčanie alternatívnych produktov a služieb existujúcim zákazníkom, realizovať ich predaj v záujme udržania zákazníkov,
- zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity pridelenej skupiny zamestnancov,
- zodpovedať za prevádzkové plnenie stanovených kvantitatívnych a kvalitatívnych ukazovateľov,
- realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov,
- poskytovať individuálne poradenstvo a podporu zvereným zamestnancomvoblasti ich odborného rozvoja.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
asapDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Od vhodného kandidáta očakávame :Komunikačné schopnosti,
Schopnosť viesť zamestnancov k proaktívnej zákazníckej orientácii
Rozhodovacie schopnosti,
Organizačné schopnosti,
Analytické myslenie,
Zákaznícka orientácia,
Orientácia na výsledky,
- prax v oblasti riadenia ľudí min. 1 rok, prax v oblasti služieb zákazníkom min. 3 roky.
- MS office
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom