Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Monitorovanie, telefonická a technická podpora v stredisku pre prevádzku siete NOC (Network Operation Centre)
Činnosti:
• Monitorovanie, telefonická a technická podpora zákazníkom vo Francúzkom a Anglickom jazyku
• Odstraňovanie Incidentov (porúch) a napĺňanie trouble ticket systému
• Práca v smenovom režime (prevažne nočné a víkendové smeny)
Benefity a ďalšie výhody:
• Dynamické prostredie medzinárodnej spoločnosti
• Zaškolenie na používané monitorovacie systémy a technológie
• Systém benefitov obsahujúci jazykovú prípravu, kultúrne a športové vyžitie, zdravotnú starostlivosť a účasť na zamestnaneckých akciách
Informácie pre uchádzača:
Kontaktovať budeme iba tých uchádzačov, ktorí budú pre nás z vecného hľadiska zaujímaví. Ďakujeme za pochopenie.
Všeobecne požadované znalosti:
Osobnostné predpoklady
• schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať
• zodpovednosť
• komunikatívnosť
• flexibilita
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk
Francúzsky jazyk
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Iné znalosti:
Administrácia LAN/WAN