Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Administratívna pracovníčka back office s aktívnym nemeckým jazykom
Start Group s.r.oInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Pre nášho významného klienta, ktorý sa zameriava na predaj a distribúciu náhradných dielov pre osobné a nákladné autá hľadáme šikovného Administratívneho pracovníka back office pre servisné oddelenie.Náplň práce :
- Objednávky náhradných dielov u dodávateľov v zahraničí
- Objednávky náhradných dielov vo výrobných závodoch
- Administratívne vybavovanie všetkých reklamácií u dodávateľov
- Aktívna komunikácia v nemeckom jazyku - mailová, telefonická, osobná
- Príprava dodacích listov a vystavovanie faktúr
- Koordinácia činnosti predajcov v súčinnosti s vedúcim oddelenia
- Občasné služobné cesty do Nemecka a Rakúska za účelom obchodných stretnutí u dodávateľov
Upresnenie platových podmienok
dohodouBenefity a ďalšie výhody
- Zaujímavé finančné ohodnotenie- Štandardné firemné benefity
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
V prípade, že spĺňate požiadavky pošlite svoj životopis v slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
- Stredoškolské vzdelanie- Nemecký jazyk slovom aj písmom
- Spisovný slovenský jazyk
- Vysoká flexibilita
- Organizačná schopnosť time-managmentu
- Schopnosť ovládnuť nový software v PC
- Schopnosť pracovať s dôrazom na 100% správnosť vystavených dokladov
- Vodičský preukaz s. B