Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
startgroup

Administratívna pracovníčka back office s aktívnym nemeckým jazykom

Start Group s.r.o

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislavský kraj; Bratislava
Bratislava


Pozícia / odvetvie

Administratíva

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Pre nášho významného klienta, ktorý sa zameriava na predaj a distribúciu náhradných dielov pre osobné a nákladné autá hľadáme šikovného Administratívneho pracovníka back office pre servisné oddelenie.

Náplň práce :

- Objednávky náhradných dielov u dodávateľov v zahraničí
- Objednávky náhradných dielov vo výrobných závodoch
- Administratívne vybavovanie všetkých reklamácií u dodávateľov
- Aktívna komunikácia v nemeckom jazyku - mailová, telefonická, osobná
- Príprava dodacích listov a vystavovanie faktúr
- Koordinácia činnosti predajcov v súčinnosti s vedúcim oddelenia
- Občasné služobné cesty do Nemecka a Rakúska za účelom obchodných stretnutí u dodávateľov


Upresnenie platových podmienok

dohodou

Benefity a ďalšie výhody

- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Štandardné firemné benefity


Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

V prípade, že spĺňate požiadavky pošlite svoj životopis v slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti

- Stredoškolské vzdelanie
- Nemecký jazyk slovom aj písmom
- Spisovný slovenský jazyk
- Vysoká flexibilita
- Organizačná schopnosť time-managmentu
- Schopnosť ovládnuť nový software v PC
- Schopnosť pracovať s dôrazom na 100% správnosť vystavených dokladov
- Vodičský preukaz s. B