SAP IS-U CS/CRM konzultant

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

 výkon práce - Košice/home-office/pravídelne Nemecko,
 odborné konzultácie zákazníkovi,
 analýza východiskového stavu a potrieb klienta, následná špecifikácia potrieb,
 tvorba konceptu riešenia cieľového stavu,
 realizácia riešenia na základe schváleného konceptu,
 tvorba a údržba dokumentácie,
 podpora zákazníka počas rutinnej prevádzky,
 udržovanie kontaktov s klientmi,
 samostatné vedenie projektov

Informácie pre uchádzača:

sk.linkedin.com/in/ladislavkilian

Všeobecne požadované znalosti:

 3 a viac-ročná skúsenosť na rovnakej/obdobnej pozícii,
 anglický jazyk – aktívna znalosť, nemecký jazyk – veľká výhoda,
 skúsenosť so SAP IS-U modulom Customer service (IS-U-CS),
 prehľad v ostatných moduloch SAP IS-U,
 predošlé projektové skúsenosti s IS-U/CRM,
 znalosť štandardných systémových funkcionalít v module CS, ako aj prispôsobovanie štandardných funkcionalít,
 znalosť SAP CS procesov (CIC0), ako aj CRM procesov,
 skúsenosť s implementáciou zákaznícky špecifikovaných funkcionalí, ako aj systémovej expanzie,
 skúsenosť s vývojom a dizajnom konceptov ako Business Blueprints pre profesionálne požiadavky v IS-U prostredí,
 skúsenosť s integračným testovaním a akceptáciou vytvorenej fukcionality zákazníkom,
 znalosť základných business procesov v utility sektore, najlepšie v oblasti elektrickej energie,
 v najlepšom prípade skúsenosť s SAP IS-U zo strany zákazníka,
 vysoká flexibilita v zmysle rýchlej adaptácia na meniace sa podmienky (napr. práca na
viacerých projektoch, priradenie na odlišný projekt alebo k inému zákazníkovi, ...),
 adekvátny level kreativity a inovatívneho prístupu – byť schopný navrhnúť inovatívne riešenia na základe potrieb zákazníka,
 skúsenosti s odbornou prezentáciou pre zákazníka (predovšetkým analýza zákazníckych
požiadaviek a návrh komplexných ponúk),
 schopnosť podporiť odborný rozvoj spolupracovníkov vo zverenej oblasti s cieľom tímových návrhov riešení a implementácií.
 komunikačné schopnosti,
 flexibilita,
 schopnosť pracovať v tíme,
 orientácia na tím a zákazníka,
 orientácia na výsledky,
 ochota naďalej rozvíjať svoje schopnosti a vzdelávať sa,
 ochota cestovať.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)