Klientsky poradca - Vranov nad Topľou

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste




Informácie o pracovnej ponuke


Chcete byť súčasťou rozbiehanie novej pobočky?

Pre našu NAJNOVŠIU POBOČKU Poštovej banky vo Vranove nad Topľou hľadáme šikovných a aktívnych kolegov s OBCHODNÝM zmýšľaním.
Hlavné úlohy klientskeho poradcu sú predaj bankových produktov a komplexný servis pre klienta. Poradca tiež:
* aktívne oslovuje klientov na obchodných miestach Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky,
* vyhľadáva príležitosti pre akvizície a získavanie nových klientov na obchodných miestach Poštovej banky
* poskytuje komplexné poradenstvo klientom pri výbere produktov a služieb banky
* poskytuje služby/ servis klientom, ktorí navštívia pobočku Poštovej banky
* pracuje s hotovosťou


Ďalšie informácie o pracovnom mieste


* Miesto práce: pobočka Poštovej banky vo Vranove nad Topľou
* Termín nástupu: jún/dohodou
* Druh pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer na plný úväzok
* Spôsob odmeňovania: mesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka. Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je ohraničená.


Požadujeme


Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
* minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
* prax v oblasti aktívneho predaja/ ponuky produktov alebo služieb
* prax v oblasti bankovníctva/ finančníctva je výhodou nie podmienkou
* prax v oblasti telekomunikácií výhodou
* skúsenosť s prácou s hotovosťou výhodou


Hľadáme


Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
* iniciatívnosť, osobné nasadenie
* orientácia na dosahovanie výsledkov
* výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
* záujem o predaj bankových produktov


Ponúkame


Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
* nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (pobočkách)
* podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
* výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
* príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
* 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
* príspevok na regeneráciu a relax
* teambuildingové aktivity
* nadštandardná lekárska starostlivosť
* zľavy u našich partnerov


Infomácie o výberovom konaní


Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Benefity a ďalšie výhody:

Bonusy/prémia, Provízie z predaja, Príspevok na dovolenku, Mobilný telefón, Nadštandardná lekárska starostlivosť, Zľava na firemné produkty/služby, Príspevok na dôchodkové/životné pripoistenie, Stravné lístky/príspevok na stravovanie, Dovolenka navyše, Príspevok na šport/kultúru/voľný čas, Zvýhodnené pôžičky zamestnancom, Firemné akcie,

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno