Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Biznis architekt CRM

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    - definovať dlhodobú a strednodobú stratégiu rozvoja CRM a ostatných systémov v zákazníckej oblasti v súlade s korporátnou stratégiou firmy,
    - proaktívne navrhovať a implementovať inovatívne koncepty v CRM doméne,
    - definovať a koordinovať CRM biznis model a architektúru, funkčné kapability v oblasti predaja a služieb zákazníkov,
    - podporovať a rozvíjať odd. CRM rozvoja v oblasti znalostí CRM funkčností a princípov biznis architektúry,
    - poskytovať mentoring a koučing pre služobne juniornejších kolegov,
    - participovať na projektoch v roli biznis architekta,
    - vykonávať ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených v rámci dohodnutého druhu práce.




    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    asap

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodného kandidáta očakávame :
    -schopnosť plánovať a definovať priority
    -schopnosť posudzovať mieru rizika
    -orientácia na dosiahnutie výsledkov a cieľov
    -iniciatíva/proaktivita/kreativita
    -orientácia na interného a externého zákazníka
    -analytické, koncepčné a technické myslenie
    -zmysel pre detail
    -prezentačné, komunikačné a organizačné zručnosti
    -schopnosť efektívne riešiť konflikty

    - minimálne 3 roky skúseností na podobnej pozícii ako analytik pre CRM riešenia,
    - prax v procesnom, projektovom riadení.






    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!