Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Sales Manager pre recruit pobočku v Košiciach
Start Group s.r.oInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Pre našu pobočku v Košiciach hľadáme úspešného a optimistického obchodníka, s praktickými skúsenosťami hlavne v oblasti predaja služieb, ktorý sa bude orientovať na vyhľadávanie nových zákazníkov a obchodných príležitostí v prešovskom a košickom kraji.Náplň práce :
- Aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov a obchodných príležitostí
- Podpora predaja na pobočke v Košiciach a pomoc pri riešení obchodných prípadov
- Starostlivosť o zákazníka, poradenstvo a udržiavanie dlhodobých vzťahov
- Sledovanie trhu, iniciatívne návrhy a zlepšenia na podporu predaja
- Plnenie obchodných cieľov, pravidelný reporting, analýza obchodných prípadov
- Úzka spolupráca s konzultantami a recruitermi na pobočke
- Výkon súvisiacej administratívnej a organizačnej činnosti
Upresnenie platových podmienok
dohodouBenefity a ďalšie výhody
- Perspektívna práca v úspešnej personálnej agentúre- Služobné auto aj na súkromné účely, mobil, notebook
- Motivujúce finančné ohodnotenie - fixná zložka + % z obratu
- Platové podmienky budú dohodnuté na osobnom stretnutí a budú závisieť od miery praktických skúseností a splnenia daných kritérií.
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky uvedené požiadavky a boli vybraní do užšieho výberového konania. Praktické skúsenosti v oblasti predaja služieb a s vyhľadávaním nových obchodných príležitostí a aktívna znalosť anglického jazyka sú nevyhnutné. Prosíme uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky dané požiadavky, aby neposielali svoj životopis. Ďakujeme.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
- Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou- Anglický jazyk na aktívnej úrovni je nevyhnutný, príp. nemecký jazyk aktívne
- Praktické skúsenosti v oblasti predaja služieb nutné - minimálne 5 rokov
- Praktické skúsenosti v oblasti personalistiky, príp. v oblasti ľudských zdrojov výhodou
- Skúsenosti so získavaním nových zákazníkov a obchodných príležitostí sú nutné
- Vysoké pracovné nasadenie, orientácia na plnenie obchodných cieľov
- Dynamická, zdravo sebavedomá a optimistická osobnosť s kreatívnym myslením
- Pôsobivé komunikačné zručnosti a dobré vyjednávanie schopnosti
- Profesionálne a kultivované vystupovanie