Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
startgroup

Vedúci pobočky recruit v Košiciach

Start Group s.r.o

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Košický kraj; Košice
Košice


Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Pre našu personálnu agentúru hľadáme zrelého a skúseného recruitera - seniora, ktorý bude schopný napĺňať obchodné ciele agentúry a bude viesť pobočku Professionals v Košiciach.

Náplň práce :

- Komplexná realizácia procesu recruitingu - od inzercie, špecifikácie danej pozície, vyhľadávania vhodných kandidátov, realizáciu pracovných pohovorov až po predstavenie vhodných kandidátov klientovi
- Vedenie konzultantov na pobočke, ich motivácia, školenie a odborná supervízia
- Udržiavanie dlhodobých partnerských vzťahov s klientmi
- Aktívna účasť na tvorbe a realizácii stratégie predaja služieb v oblasti recruitingu
- Rozvíjanie aktivít na podporu predaja, úzka spolupráca so Sales Managerom
- Prezentovanie služieb spoločnosti, účasť na odborných podujatiach
- Plánovanie a plnenie obchodných cieľov, pravidelný reporting, analýza obchodných prípadov
- Sledovanie konkurenčného prostredia, návrhy na zlepšenie a podporu predaja služieb



Upresnenie platových podmienok

dohodou

Benefity a ďalšie výhody

- Perspektívna práca v úspešnej personálnej agentúre
- Služobné auto aj na súkromné účely, mobil, notebook
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Platové podmienky budú závisieť od miery praktických skúseností a splnenia požadovaných kritérií




Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky uvedené požiadavky a boli vybraní do užšieho výberového konania. Praktické skúsenosti v oblasti personalistiky alebo v oblasti ľudských zdrojov a aktívna znalosť anglického jazyka sú nevyhnutné. Prosíme uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky dané požiadavky, aby neposielali svoj životopis. Ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti

- Vysokoškolské vzdelanie humanitného, príp. ekonomického smeru
- Aktívna znalosť anglického, príp. nemeckého jazyka je nutná
- Praktické skúsenosti v oblasti recruitingu, personalistiky, príp. HR min. 5 rokov sú nutné

Požiadavky na osobnosť :

- Dynamický, asertívny a na cieľ orientovaný pracovník
- Výborné komunikačné zručnosti
- Vysoká motivácia k dosahovaniu obchodných cieľov
- Lojalita a nadšenie pre prácu

Vodičský preukaz sk. B

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý