Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Zabezpečovanie chodu kancelárie z personálneho a organizačného hľadiska.
Zodpovednosť za vedenie tímu recepčných a asistentiek, vrátane zadeľovania úloh, koordinácie, koučingu a rozvoja. Administratívna podpora jednotlivých oddelení spoločnosti.
Komunikácia s internými a externými partnermi, štátnymi inštitúciami.
Dohľad nad nákupom kancelárskych potrieb.
Organizácia meetingov, porád, školení a podujatí.
Príprava podkladov, prezentácií a reportov pre nadriadeného.
Ďalšie zodpovednosti a riešenie problémov na základe aktuálnych potrieb.
Všeobecne požadované znalosti:
* Prax na pozícii Office manager – min. 3 roky
* Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni – podmienka
* Znalosť nemeckého jazyka – výhodou
* Skúsenosti s vedením menšieho tímu – výhoda
* Schopnosť operatívne riešiť problémy
* Veľmi dobré komunikačné a organizačné zručnosti
* Príjemné vystupovanie a spoľahlivosť
* Dobrá znalosť MS Office – podmienkou
* Dynamická a samostatná osobnosť
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (začiatočník - A2)
Znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word