Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 15.4.2015
Informácie o pracovnom mieste
- Vybavovanie e-mailov pre konateľa spoločnosti, dohadovanie schôdzok, plánovanie stretnutí, organizácia týždenných porád,
- fakturácia za všetky spoločnosti v portfóliu, mesačne, štvrťročne (príprava zmlúv),
- refakturácia služieb spojených s prenájom,
- príprava účtovných dokladov + osobné odovzdávanie do účtovnej firmy, komunikácia s účtovníčkami,
- overovanie zmlúv + výpis z OR,
- nákup a objednávka gastrolístkov, kancelárskych potrieb, zabezpečovanie pitného režimu,
- správa poľnohospodárskych pozemkov - evidencia, reporty, nákupy, kontrola a príprava nájomných zmlúv, kontrola kúpnych zmlúv,
- výpočet provízií nákupcov,
- fakturácia nájomného,
- refakturácia daní, príprava daňových priznaní dane z nehnuteľnosti,
- Ad hoc činnosti podľa potrieb nadriadených (Finančný manažér, CFO, CEO).
Benefity a ďalšie výhody:
- Budú upresnené na osobnom pohovore.
Informácie pre uchádzača:
Kontaktovať budeme iba tých uchádzačov, ktorí budú pre nás z vecného hľadiska zaujímaví. Ďakujeme za pochopenie.
Všeobecne požadované znalosti:
- Samostatnosť,
- zodpovednosť,
- vysoký stupeň flexibility,
- organizačné schopnosti,
- odolnosť voči stresu,
- Anglický jazyk - aktívne, podmienka
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word