Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Špecialista riadenia incidentov a podpory IT služieb

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Riadiť priebeh výpadku (E2E) a koordinovať komunikáciu smerom na biznis zložky o priebehu výpadku/výrazne obmedzenej funkcionality
    Analyzovať výpadky/RCA a navrhovať opatrenia
    Vykonávať proaktívne aktivity v procese Incident Manažmentu
    Vykonávať dohľad nad pravidelnými opakujúcimi sa činnosťami v súvislosti s proaktívnymi aktivitami
    Riešiť požiadavky od užívateľov (service call, riešenie incidentov, WO, a iné)
    Identifikovať problémové oblasti a podávať návrhy na automatizáciu/vyššiu efektivitu práce v rámci oddelenia/Incident Manažmentu.
    Eskalovať požiadavky na riešiteľov druhej a tretej úrovne (L2,L3)
    Reportovať/Analyzovať dáta/Navrhovať opatrenia
    Navrhovať postupy riešenia.
    Zučastňovať sa na vytváraní procedúr a reportov.
    Participovať na projektoch podľa pridelenej role.



    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    dohodou

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Logické myslenie , Analytické myslenie, Orientácia na výs./ cieľ, Orientácia na detail, Asertivita, Dôslednosť, Schop. efek. riešiť konf./Komunikačné zručnosti , Odolnosť voči stresu

    2 roky v oblasti IT


    MS office na vyššej urovni, Základy tvorby skriptov a programovania

    prehľad v oblasti infraštruktúry (základná aplikačná a HW architektúra vo veľkej firme) a procesnej metodike IT (poznanie základov ITIL a SDLC metodiky vítané)


    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!