Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Špecialista riadenia incidentov a podpory IT služieb
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Informatika - software, Zákaznícka podpora; IT analytik, IT/Technical Support SpecialistNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Riadiť priebeh výpadku (E2E) a koordinovať komunikáciu smerom na biznis zložky o priebehu výpadku/výrazne obmedzenej funkcionalityAnalyzovať výpadky/RCA a navrhovať opatrenia
Vykonávať proaktívne aktivity v procese Incident Manažmentu
Vykonávať dohľad nad pravidelnými opakujúcimi sa činnosťami v súvislosti s proaktívnymi aktivitami
Riešiť požiadavky od užívateľov (service call, riešenie incidentov, WO, a iné)
Identifikovať problémové oblasti a podávať návrhy na automatizáciu/vyššiu efektivitu práce v rámci oddelenia/Incident Manažmentu.
Eskalovať požiadavky na riešiteľov druhej a tretej úrovne (L2,L3)
Reportovať/Analyzovať dáta/Navrhovať opatrenia
Navrhovať postupy riešenia.
Zučastňovať sa na vytváraní procedúr a reportov.
Participovať na projektoch podľa pridelenej role.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
dohodouDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Logické myslenie , Analytické myslenie, Orientácia na výs./ cieľ, Orientácia na detail, Asertivita, Dôslednosť, Schop. efek. riešiť konf./Komunikačné zručnosti , Odolnosť voči stresu2 roky v oblasti IT
MS office na vyššej urovni, Základy tvorby skriptov a programovania
prehľad v oblasti infraštruktúry (základná aplikačná a HW architektúra vo veľkej firme) a procesnej metodike IT (poznanie základov ITIL a SDLC metodiky vítané)
Vhodné pre absolventov
NieVhodné pre absolventov
NieKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom