Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1000 EURZobraziť viac
- Po skúšobnej dobe, t.j. 3 mesiace sa plat navyšuje na 1200 € brutto -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
- Príprava a účtovanie podkladov pre účtovníctvo viacerých spoločností,
- Zabezpečenie a príprava podkladov podľa požiadaviek ekonómky spoločnosti a dodržiavanie stanovených účtovných a daňových termínov,
- Zaúčtovanie dokladov v podvojnom účtovníctve v programe OMEGA viacerých spoločností,
- Spolupráca pri zostavení mesačnej a ročnej účtovnej závierky,
- Vystavovanie, evidencia a spracovanie faktúr,
- Vykonávanie účtovných zápisov v účtovných knihách, účtovanie účtovných dokladov: dodávateľských a odberateľských faktúr / pokladničných dokladov, interných dokladov podľa zverenej agendy.
- Príprava podkladov a spracovanie DPH výkazov a podkladov pre potrebu ostatných daňových priznaní,
- Spolupráca pri mesačnej a ročnej uzávierke,
- Zostavovanie výkazov DPH, štatistiky,
- Príprava podkladov v prípade daňových kontrol a finančných auditov
- Výkon vlastnej práce podľa zaradenia na pracovnom mieste,
- Dodržiavanie stanovených interných nariadení a pokynov,
- Pracovné pohovory možno realizovať aj v poobedňajších a večerných hodinách, t.j. do 19.00 hod.
Benefity a ďalšie výhody:
- Zabezpečené ubytovanie v centre mesta Banská Bystrica
- Zabezpečené stravovanie formou stravných lístkov
- Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
- Maximálna podpora nášho tímu
- Perspektívne zamestnanie v rastúcej spoločnosti
- Možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
- Voľné vstupy na mestskú plaváreň
- Firemné akcie - Teambuildingy
- Iné benefity
Informácie pre uchádzača:
Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.
Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Prosím zašlite nám Váš životopis spolu s motivačným listom na email v slovenskom jazyku. Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.
Všeobecne požadované znalosti:
Požadovaná prax:
- minimálne 3 roky na obdobnej pozícii
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť
- lojalita
- znalosť účtovnej a daňovej legislatívy
- organizačné a komunikatívne schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie a odolnosť voči stresu
- ochota pracovať nadčas
- v prípade potreby ochota pracovať aj cez víkend
- odolnosť voči stresu, schopnosť zvládať stresové situácie
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Slovenský jazyk
Iné znalosti:
Fakturácia, Hospodárska korešpondencia, Jednoduché účtovníctvo, Mzdové účtovníctvo, Personalistika, Podvojné účtovníctvo