Asistent/ka konateľa, office manažér

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- Organizácia a administratívna podpora vedenia spoločnosti
- Externá a interná komunikácia a reprezentácia spoločnosti
- Spolupráca na tvorbe obsahu webstránky, vytváranie online kampaní, pomoc pri organizácií eventov /konferencia, workshopy, charitatívne podujatia/
- Vykonávanie prieskumu trhu. Kontaktovanie dodávateľov, nadväzovanie nových obchodných kontaktov. Organizovanie obchodných rokovaní. Predkladanie cenových ponúk, dohadovanie konečnej podoby zmluvných podmienok.
- Koordinácia agendy riadenia kancelárie. Objednávanie kancelárskych potrebieb. Evidencia došlej pošty.

Benefity a ďalšie výhody:

- možnosť získania praxe v rôznych oblastiach a vylepšiť si svoje CV
/obchod, marketing, personalistika, účtovníctvo.../
- priestor ostať pracovať v spoločnosti
- práca v stabilnej spoločnosti, s priateľským kolektívom

Informácie pre uchádzača:

Hľadáme študenta/ku, ideálne ekonomického smeru s aspoň minimálnymi skúsenosťami s prácou v administratíve na dlhodobú spoluprácu. Pozíciu obsadzujeme pre náš vlastný tím. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.

Všeobecne požadované znalosti:

- vynikajúce organizačné a komunikačné zručnosti,
- silná vnútorná motivácia, proaktívny prístup k práci, orientácia na výsledky,
- cieľavedomosť, zodpovednosť, flexibilita,
- schopnosť samostatnej práce,
- dobrá práca s počítačom a spracovávaním informácií

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno