Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 9.3.2015
Informácie o pracovnom mieste
- Organizácia a administratívna podpora vedenia spoločnosti
- Externá a interná komunikácia a reprezentácia spoločnosti
- Spolupráca na tvorbe obsahu webstránky, vytváranie online kampaní, pomoc pri organizácií eventov /konferencia, workshopy, charitatívne podujatia/
- Vykonávanie prieskumu trhu. Kontaktovanie dodávateľov, nadväzovanie nových obchodných kontaktov. Organizovanie obchodných rokovaní. Predkladanie cenových ponúk, dohadovanie konečnej podoby zmluvných podmienok.
- Koordinácia agendy riadenia kancelárie. Objednávanie kancelárskych potrebieb. Evidencia došlej pošty.
Benefity a ďalšie výhody:
- možnosť získania praxe v rôznych oblastiach a vylepšiť si svoje CV
/obchod, marketing, personalistika, účtovníctvo.../
- priestor ostať pracovať v spoločnosti
- práca v stabilnej spoločnosti, s priateľským kolektívom
Informácie pre uchádzača:
Hľadáme študenta/ku, ideálne ekonomického smeru s aspoň minimálnymi skúsenosťami s prácou v administratíve na dlhodobú spoluprácu. Pozíciu obsadzujeme pre náš vlastný tím. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
Všeobecne požadované znalosti:
- vynikajúce organizačné a komunikačné zručnosti,
- silná vnútorná motivácia, proaktívny prístup k práci, orientácia na výsledky,
- cieľavedomosť, zodpovednosť, flexibilita,
- schopnosť samostatnej práce,
- dobrá práca s počítačom a spracovávaním informácií
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno