Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
1st level application support (dlhodobá brigáda pre študentov VŠ)
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Administratíva, Informatika - software, Marketing, reklama, PR; Administratívny pracovník, Asistent, IT/Technical Support Specialist, Marketingový pracovník, Telefonický operátorNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Telefonická a e-mailová komunikácia s potenciálnymi a existujúcimi zákazníkmi cloudových služieb (prevažne „outbound calls“)Aplikačná podpora nových zákazníkov a pomoc zákazníkom pri online nákupe
Online diagnostika a analýza aplikačných problémov
Poskytovanie produktových a technických informácii
Starostlivosť, nie predaj
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
asapDruh pracovného pomeru
brigádaPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
študent – vysoká školaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
- výborné komunikačné zručnosti a príjemný hlasový prejav,- silná orientácia na spokojnosť zákazníka,
- záujem o riešenie problémov
- základný prehlad v cloud technológiách.
Prax v oblasti komunikácie so zákazníkom je výhodou
Prax v oblasti IT je výhodou
MS Office (Power Point, Excel na pokročilej úrovni)
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom