Administratívny koordinátor/ka – skúsenosti s verejným obstarávaním (Ref. č.: PR/015424)
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
- analýza obchodných príležitostí a príprava podkladov do tendrov verejného obstarávania a obchodných tendrov na Slovensku a v zahraničí,
- administratívna podpora obchodného tímu a tímu projektových manažérov,
- práca s interným systémom,
- vyhľadávanie a príprava podkladových informácií nadriadeným,
- spracovanie obchodnej korešpondencie,
- sledovanie ekonomických ukazovateľov a reporting,
Všeobecne požadované znalosti:
- požadovaná prax – skúsenosti s prípravou podkladov pre verejné obstarávanie
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft Excel – pokročilý
- Microsoft PowerPoint – pokročilý
- Microsoft Outlook – pokročilý
- anglický jazyk
- aktívne
- zodpovednosť, analytické myslenie, komunikačné a prezentačné schopnosti
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vodičský preukaz:B
Znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word