Administratívny koordinátor/ka – skúsenosti s verejným obstarávaním (Ref. č.: PR/015424)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- analýza obchodných príležitostí a príprava podkladov do tendrov verejného obstarávania a obchodných tendrov na Slovensku a v zahraničí,
- administratívna podpora obchodného tímu a tímu projektových manažérov,
- práca s interným systémom,
- vyhľadávanie a príprava podkladových informácií nadriadeným,
- spracovanie obchodnej korešpondencie,
- sledovanie ekonomických ukazovateľov a reporting,

Všeobecne požadované znalosti:

- požadovaná prax – skúsenosti s prípravou podkladov pre verejné obstarávanie
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft Excel – pokročilý
- Microsoft PowerPoint – pokročilý
- Microsoft Outlook – pokročilý
- anglický jazyk
- aktívne
- zodpovednosť, analytické myslenie, komunikačné a prezentačné schopnosti

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word