Produktový špecialista v oblasti reklamy a médií

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- Zodpovedá za skupinu zverených produktov v oblasti printových, online a mobil médií. Jedinečné prepojenie produktov na slovenskom trhu: print, online, mobil.
- Zodpovedá za proces uvádzania produktov na slovenský trh
- Aktívne dohliada nad produktom v procese jeho realizácie v spolupráci s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- Iniciuje a navrhuje inovácie v parametroch produktu
- Pripravuje predajné pomôcky a argumentácie pre predaj
- Zabezpečuje , resp. koordinuje školenia pre predajcov v spolupráci s tréningovým oddelením
- Monitoruje situáciu na trhu, konkurenčné produkty a pravidelne ju vyhodnocuje
- Realizuje cenotvorbu produktov a rozpočtovanie nákladov
- Iniciuje samostatné projekty na podporu predaja produktu
- Spolupracuje s komunikačným oddelením pri príprave mediálnych kampaní
- Pripravuje pravidelné reporty a reportuje podľa požiadaviek managementu spoločnosti
- Prezentuje analýzy, závery a odporúčania
- Komunikuje s dodávateľmi
- Aktívne komunikuje s jednotlivými oddeleniami spoločnosti

Benefity a ďalšie výhody:

- Práca pre spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti inzercie a marketingu
- Priestor neustále sa zlepšovať a sledovať nové trendy
- Samostatná práca na projektoch poskytujúca priestor pre kreativitu
- Možnosti kariérneho rastu a osobnostného rozvoja
- Notebook a mobilný telefón

Informácie pre uchádzača:

Náš klient poskytuje široké portfólio marketingových nástrojov pre efektívnu podporu podnikania. Pre náročnejších klientov dokáže zabezpečiť komplexnú starostlivosť a pokryť všetky marketingové aktivity (tvorba identity, corporate stationery, printové a outdoorové kampane, mediálne kampane, prezentačné materiály, …).

Všeobecne požadované znalosti:

Prax aspoň 1 rok - produktový/projektový manažment. Skúsenosti z mediálnej/inzertnej/marketingovej oblasti je viac ako vítaná.

- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni – nutnosť!
- MS Office – pokročilá znalosť
- Tvorivé, komplexné a analytické myslenie
- Schopnosť efektívnej organizácie času, dôslednosť v dodržiavaní termínov
- Výborné komunikačné schopnosti
- Schopnosť viesť a koordinovať projekt (produkt)
- Pro-zákaznícka orientácia
- Tímový hráč schopný samostatnej práce
- Dynamická osobnosť, schopná pracovať s vysokým nasadením
- Orientácia v online marketingu

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)
  • Vodičský preukaz:
    B