Idealna práca pre ABSOLVENTOV a MLADÝCH ĽUDÍ bez praxe - TRAINEE PROGRAM - divízia telekomunikácie - špecialista produktov Slovak Telekom,a.s.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:Chceš získať prácu snov, ktorá Ťa naučí ako zarábať 1200 EUR mesačne?
Chceš získať prácu, v ktorej už za 1.mesiac dokážeš zarobiť 600 EUR?
Chceš získať prácu, v ktorej by si naplno mohol uplatniť svoju komunikatívnosť a intelekt?
Tak neváhaj, pošli nám svoje CV a my Ti bezplatne zabezpečíme TRAINEE PROGRAM, v ktorom Ťa pripravíme na Tvoj - DREAM JOB.
• VYSKÚŠAJ SI PRÁCU, V KTOREJ SA DÁ REÁLNE ZARÁBAŤ
• VYSKÚŠAJ SI PRÁCU, V KTOREJ REÁLNE DOKÁŽEŠ UPLATNIŤ KOMUNIKATÍVNOSŤ A INTELEKT
• VYSKÚŠAJ SI PRÁCU, V KTOREJ SI REÁLNE DOKÁŽEŠ VYBUDOVAŤ KARIÉRU
• VYSKÚŠAJ SI PRÁCU KTORÁ SPLNÍ TVOJ SEN -
Ponúkaný plat (základná mzda):800 - 1200 EURZobraziť viac
- Kombinácia pevnej a variabilnej zložky platu
- Výhody vyplývajúce zo spolupráce s najväčším operátorom na Sklovensku a v Európe -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 2.2.2015
Informácie o pracovnom mieste
Našim cieľom je aj bežnému zákazníkovi zabezpečiť s využitím sily komunity, ktorú spolu so svojím okolí tvorí, veľkoobchodné ceny a množstevné zľavy na produkty a služby, ktoré bežne využíva/nakupuje, dnes za bežne dostupné ceny.
MY SME TÍ, KTORÝCH POTREBUJE DNEŠNÝ ZÁKAZNÍK PRETO, ABY CENY ZA SLUŽBY, ČI PRODUKTY, KTORÉ NAKUPUJE/POUŽÍVA BOLI NAOZAJ VÝHODNÉ.
Pokiaľ máš v sebe cit pre obchod, ktorý chceš naplno rozvinúť a postaviť si na ňom svoju kariéru a chceš sa spoločne s nami podieľať na rozvoji naozaj prozákazníckeho smerovania biznisu, neváhaj a zašli nám svoje CV.
Tvojou úlohou bude:
• CUSTOMMER CARE - aktualizácia produktov a využívaných služieb zverených zákazníkov v jasne definovanom lokalitnom rámci
• Analyzovať potreby zverených zákazníkov
• Optimalizovať ceny a kvalitu využívaných služieb zverených zákazníkov
• Aktívna akvizícia zákazníkov neustále rozširujúceho sa vernostného klubu LOYALITA
• Profesionálny support pri nákupných potrebách zverených zákazníkov
• Práca s najnovšími telekomunikačnými technológiami na trhu (OPTIKA)
• Tímová spolupráca s kolegami s iných oddelení, vedúca k trvalej spokojnosti využívaných služieb zverených zákazníkov
• Aktívny dialóg so zverenými zákazníkmi
• aktualizovať služby, používané zákazníkmi NAJCHYTREJŠIEHO operátora na SK
Benefity a ďalšie výhody:
Pomôžeme Ti získať prácu v medzinárodnej spoločnosti určujúcej trendy a inovácie. Nájdeš u nás väčšie výzvy a možnosti ďalej rozvíjať svoje schopnosti.
TRAINEE PROGRAM OBSAHUJE TIETO CELKY:
• Produktové školenie produktov SLOVAK TELEKOM,a.s.
• Kominukačné školenie unikátneho spôsobu C2B BUSINESS ACADEMY
• Príprava a riešenie modelových situácií
• Certifikát KONZULTANTA PROFESIONÁLNEHO ZÁKAZNÍCKEHO SERVISU, oprávňujúceho zabezpečovať starostlivosť o zákazníkov Slovak Telekom,a.s
Informácie pre uchádzača:
Informácie o výberovom konaní:
1. Osobný pohovor s personalistom.
2. Tréningový deň – po úspešnom absolvovaní prvého kola - praktická časť.
3. Zahájenie TRAINEE PROGRAMU C2B.
4. Certifikácia.
Všeobecne požadované znalosti:
• Pozitívny a aktívny prístup
• Chuť využiť inteelekt pri práci
• Výborné komunikačné a negociačné zručnosti
• Prezentačné zručnosti
• Kreativitu
• Zodpovednosť a rovnako jedinečnosť osobnosti
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Vhodné pre absolventov:Áno