Idealna práca pre ABSOLVENTOV a MLADÝCH ĽUDÍ bez praxe - TRAINEE PROGRAM - divízia telekomunikácie - špecialista produktov Slovak Telekom,a.s.

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Chceš získať prácu snov, ktorá Ťa naučí ako zarábať 1200 EUR mesačne?

    Chceš získať prácu, v ktorej už za 1.mesiac dokážeš zarobiť 600 EUR?

    Chceš získať prácu, v ktorej by si naplno mohol uplatniť svoju komunikatívnosť a intelekt?

    Tak neváhaj, pošli nám svoje CV a my Ti bezplatne zabezpečíme TRAINEE PROGRAM, v ktorom Ťa pripravíme na Tvoj - DREAM JOB.

    • VYSKÚŠAJ SI PRÁCU, V KTOREJ SA DÁ REÁLNE ZARÁBAŤ

    • VYSKÚŠAJ SI PRÁCU, V KTOREJ REÁLNE DOKÁŽEŠ UPLATNIŤ KOMUNIKATÍVNOSŤ A INTELEKT

    • VYSKÚŠAJ SI PRÁCU, V KTOREJ SI REÁLNE DOKÁŽEŠ VYBUDOVAŤ KARIÉRU

    • VYSKÚŠAJ SI PRÁCU KTORÁ SPLNÍ TVOJ SEN
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    800 - 1200 EUR
    - Kombinácia pevnej a variabilnej zložky platu
    - Výhody vyplývajúce zo spolupráce s najväčším operátorom na Sklovensku a v Európe
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    od 2.2.2015

Informácie o pracovnom mieste

Našim cieľom je aj bežnému zákazníkovi zabezpečiť s využitím sily komunity, ktorú spolu so svojím okolí tvorí, veľkoobchodné ceny a množstevné zľavy na produkty a služby, ktoré bežne využíva/nakupuje, dnes za bežne dostupné ceny.

MY SME TÍ, KTORÝCH POTREBUJE DNEŠNÝ ZÁKAZNÍK PRETO, ABY CENY ZA SLUŽBY, ČI PRODUKTY, KTORÉ NAKUPUJE/POUŽÍVA BOLI NAOZAJ VÝHODNÉ.

Pokiaľ máš v sebe cit pre obchod, ktorý chceš naplno rozvinúť a postaviť si na ňom svoju kariéru a chceš sa spoločne s nami podieľať na rozvoji naozaj prozákazníckeho smerovania biznisu, neváhaj a zašli nám svoje CV.


Tvojou úlohou bude:

• CUSTOMMER CARE - aktualizácia produktov a využívaných služieb zverených zákazníkov v jasne definovanom lokalitnom rámci
• Analyzovať potreby zverených zákazníkov
• Optimalizovať ceny a kvalitu využívaných služieb zverených zákazníkov
• Aktívna akvizícia zákazníkov neustále rozširujúceho sa vernostného klubu LOYALITA
• Profesionálny support pri nákupných potrebách zverených zákazníkov
• Práca s najnovšími telekomunikačnými technológiami na trhu (OPTIKA)
• Tímová spolupráca s kolegami s iných oddelení, vedúca k trvalej spokojnosti využívaných služieb zverených zákazníkov
• Aktívny dialóg so zverenými zákazníkmi

Benefity a ďalšie výhody:

Pomôžeme Ti získať prácu v medzinárodnej spoločnosti určujúcej trendy a inovácie. Nájdeš u nás väčšie výzvy a možnosti ďalej rozvíjať svoje schopnosti.

TRAINEE PROGRAM OBSAHUJE TIETO CELKY:
• Produktové školenie produktov SLOVAK TELEKOM,a.s.
• Kominukačné školenie unikátneho spôsobu C2B BUSINESS ACADEMY
• Príprava a riešenie modelových situácií
• Certifikát KONZULTANTA PROFESIONÁLNEHO ZÁKAZNÍCKEHO SERVISU, oprávňujúceho zabezpečovať starostlivosť o zákazníkov Slovak Telekom,a.s

Informácie pre uchádzača:

Informácie o výberovom konaní:

1. Osobný pohovor s personalistom.
2. Tréningový deň – po úspešnom absolvovaní prvého kola - praktická časť.
3. Zahájenie TRAINEE PROGRAMU C2B.
4. Certifikácia.

Všeobecne požadované znalosti:

• Pozitívny a aktívny prístup
• Chuť využiť inteelekt pri práci
• Výborné komunikačné a negociačné zručnosti
• Prezentačné zručnosti
• Kreativitu
• Zodpovednosť a rovnako jedinečnosť osobnosti

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno