Konzultant profesionálneho zákazníckeho servisu - divízia telekomunikácie - špecialista produktov Slovak Telekom,a.s. - ZS

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Naša spoločnosť pôsobí na území celého Slovenska a ProfesionálnyZákazníckyServis zabezpečujeme zákazníkom konzultačným spôsobom.

    • MY ŤA "BYŤ PROFESIONALOM" NAOZAJ NAUČÍME, budeš mať možnosť pracovať v tíme skutočných obchodníkov, ktorí pristupujú k zákazníkom úprimne.

    • MY ŤA NAOZAJ ODMENÍME, u nás platí: „certainty of success“.

    • MY TI DÁME MOŽNOSŤ REÁLNEJ KARIÉRY, kariérna dráha je jasne definovaná.

    • MY TI DÁME MOŽNOSŤ zabezpečiť zákazníkom reálny úžitok.

    Byť obchodníkom nie je práca ale poslanie. Staň sa aj TY súčasťou nášho TÍMU PROFESIONÁLOV
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    800 - 1200 EUR
    - Kombinácia pevnej a variabilnej zložky platu
    - Výhody vyplývajúce zo spolupráce s najväčším operátorom na Sklovensku a v Európe
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Našim cieľom je aj bežnému zákazníkovi zabezpečiť s využitím sily komunity, ktorú spolu so svojím okolí tvorí, veľkoobchodné ceny a množstevné zľavy na produkty a služby, ktoré bežne využíva/nakupuje, dnes za bežne dostupné ceny.

MY SME TÍ, KTORÝCH POTREBUJE DNEŠNÝ ZÁKAZNÍK PRETO, ABY CENY ZA SLUŽBY, ČI PRODUKTY, KTORÉ NAKUPUJE/POUŽÍVA BOLI NAOZAJ VÝHODNÉ.

Pokiaľ máš v sebe cit pre obchod, ktorý chceš naplno rozvinúť a postaviť si na ňom svoju kariéru a chceš sa spoločne s nami podieľať na rozvoji naozaj prozákazníckeho smerovania biznisu, neváhaj a zašli nám svoje CV.


Tvojou úlohou bude:

• CUSTOMMER CARE - aktualizácia produktov a využívaných služieb zverených zákazníkov v jasne definovanom lokalitnom rámci
• Analyzovať potreby zverených zákazníkov
• Optimalizovať ceny a kvalitu využívaných služieb zverených zákazníkov
• Aktívna akvizícia zákazníkov neustále rozširujúceho sa vernostného klubu LOYALITA
• Profesionálny support pri nákupných potrebách zverených zákazníkov
• Práca s najnovšími telekomunikačnými technológiami na trhu (OPTIKA)
• Tímová spolupráca s kolegami s iných oddelení, vedúca k trvalej spokojnosti využívaných služieb zverených zákazníkov
• Aktívny dialóg so zverenými zákazníkmi
• aktualizovať služby, používané zákazníkmi NAJCHYTREJŠIEHO operátora na SK

Benefity a ďalšie výhody:


Získate prácu v medzinárodnej spoločnosti určujúcej trendy a inovácie. Nájdete u nás väčšie výzvy a možnosti ďalej rozvíjať svoje schopnosti.
Taktiež:
• Osobný a profesijný rozvoj
• Motivačné finančné ohodnotenie
• Služobný telefón a automobil aj na súkromné účely
• Firemné akcie
• Motivačné finančné ohodnotenie,
• Dynamickú prácu v kolektíve mladých dynamických ľudí,
• služobný telefón a TABLET aj na súkromné účely,
• nadštandardné finančné ohodnotenie progresívnym systémom.

Okrem toho u nás nájdete:
• úvodné technické školenia, ďalší rozvoj a individuálny koučing,
• atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom (Magio TV, mobilný internet a pod.),
• ďalšie finančné a nefinančné benefity, ktoré máte možnosť získať v pravidelných súťažiach (darčekové poukážky, telco produkty, lístky na kultúrne podujatia, zľavy u našich partnerov atď.).

Informácie pre uchádzača:

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 31.1.2015


Informácie o výberovom konaní:
1. Osobný pohovor s manažérom.
2. Tréningový deň – po úspešnom absolvovaní prvého kola - praktická časť.
3. Produktové a predajné školenie.
4. Uzatvorenie pracvno-právneho vzťahu.

Všeobecne požadované znalosti:

Od vhodného kandidáta očakávame :
• Pozitívny a aktívny prístup
• Excelentné komunikačné a negociačné zručnosti
• Prezentačné zručnosti
• Kreativitu
• Zodpovednosť a rovnako jedinečnosť osobnosti

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno