Pracovník/čka IT hotline

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Bajkalská 19/A
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    Zamestnávateľ neuviedol
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Technická podpora predajní
- Telefonické riešenie porúch a poradenstvo (napr. server, pokladne, prenos dát medzi centrálou a predajňou, konzoly, čítacie zariadenia – čítačka cien, váhy a pod), následná podpora pri riešení porúch.
- Vykonávanie servisných zásahov na predajniach.
- Údržba a riešenie problémov s IT konfiguráciami na predajniach.
- Rozvoj softvéru pokladní, testovanie a spustenie softvéru na predajniach.
- Konfigurácia serverov na predajniach .
- Fyzická realizácia špeciálnych projektov IT na predajni.
- Koordinácia činností dodávateľských a servisných organizácií na predajniach.
- Dokumentácia spracovania problémov a porúch na predajniach v “hotline” databáze, v mailovom systéme (nemecky/anglicky).

Údržba počítačov a iných technických zariadení na predajniach
- Údržba a servis HW a SW, riešenie HW a SW porúch na predajni.
- Testovanie funkčnosti interného IS na počítači danej predajne, pred tým než je počítač aplikovaný na predajňu.
- Testovanie rôznych programov predajní.
- Spracovanie dopracovaní po zmene diskov.

Release Management
- Vyváranie testovacieho prostredia a podporných testovacích programov a ich zavádzanie na predajne.

Benefity a ďalšie výhody:

- Zamestnanie v silnej medzinárodnej spoločnosti ponúkajúcej stabilitu a istotu
- Podpora ďalšieho rozvoja zamestnancov
- Mladý, dynamický kolektív

Informácie pre uchádzača:

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte priamo - "REAGUJ NA PONUKU".

Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.

Informácie, ktoré ste nám poskytli starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.

Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.

Ďakujeme za pochopenie.

Všeobecne požadované znalosti:

- Min. SŠ vzdelanie technického zamerania
- PODMIENKOU je znalosť anglického alebo nemeckého jazyka na pokročilej úrovni
- Relevantné profesionálne skúsenosti v oblasti IT
- Silné analytické, koncepčné a organizačné schopnosti
- Orientácia na interného zákazníka
- Samostatnosť
- Asertivita, vyjednávacia sila, schopnosť riešiť náročné situácie
- VP skupiny B je výhodou

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou