Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Pre našu prevádzku v Devínskej Novej Vsi hľadáme skúseného kolegu pre novovzniknutú pozíciu Manažér call centra.

Benefity a ďalšie výhody:

* VŠ / SŠ vzdelanie s maturitou * Prax vo vedúcej pozícii call centra (Supervizor, alebo team leader) 2 roky podmienkou * Organizačné a komunikačné schopnosti * Analytické schopnosti * Samostatnosť, flexibilitu, zodpovednosť * Vysoké pracovné tempo * Užívateľskú znalosť PC (Office – Excel, Outlook...)

Informácie pre uchádzača:

Bude zodpovedný za plynulý chod oddelenia, od výberu zamestnancov a identifikácie ich potenciálu, koučing, podporu a nastavovanie projektov, plnenie predajných cieľov až po reporting. Tiež bude zodpovedný za aktívnu komunikáciu naprieč spoločnosťou a aj s top klientelou spoločnosti. Získava, spracúva a odovzdáva informácie o zákazníkoch, sortimente, cenách, konkurencii apod. Udržuje si aktuálne znalosti o tovare, akciách a službách pre zákazníkov. Aktívnym prístupom sa podieľa na zvyšovaní predaja a reprezentuje spoločnosť ako celok. Reportuje riaditeľovi prevádzky.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou