Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Špecialista podpory prevádzky call centier

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Poskytovať podporu vo zverenej oblasti služieb zákazníkom ( call centrum ),
    Riešiť úlohy spojené s kontrolou kvality, výkonnosťou a špecifickými činnosťami danej prevádzky služieb zákazníkom,
    Monitorovať a reportovať všetky činnosti, pracovné postupy, metodické usmernenia a technické riešenia v rámci zverenej oblasti SZ,
    Spracovávať príslušnú dokumentáciu, pripravovať analýzy, podklady, postupy a reporty vo zverenej oblasti SZ,
    Pripomienkovať a navrhovať optimalizáciu činností a procesov v rámci pridelenej role,
    Poskytovať metodickú podporu a poradenstvo interným a externým zákazníkom vo zverenej oblasti SZ,
    Vykonávať operatívne úlohy podľa požiadaviek prevádzky,
    Participovať na projektoch podľa pridelenej role.




    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    asap

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodného kandidáta očakávame :
    Organizačné schopnosti
    Prezentačné schopnosti,
    Zákaznícka orientácia
    Iniciatíva a proaktivita
    Orientácia na detail
    Flexibilita
    Analytické myslenie

    Znalosť procesov v oblasti call centier - výhodou
    SQL - výhodou

    MS office na pokročilej úrovni



    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!