Operátor telefonického vymáhania pohľadávok

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste




Informácie o pracovnej ponuke


Baví Vás telefonická komunikácia?
Považujete sa za človeka orientovaného na cieľ?
Do nášho tímu telefonického vymáhania pohľadávok hľadáme nového člena, ktorého hlavnou náplňou práce bude:

* telefonické kontaktovanie klientov, ktorí sú v omeškaní so splácaním svojich záväzkov,
* zabezpečenie úhrady pohľadávky v čo najkratšom čase,
* dohody s klientmi o nápravných riešeniach,
* vyhľadávanie kontaktov na klientov.


Ďalšie informácie o pracovnom mieste


* Miesto práce: Karlova Ves, Bratislava
* Pracovná doba: pondelok až piatok, 8.00-16.15/9.00-17.15
* Termín nástupu: 1.2.2014 príp. dohodou
* Druh pracovného pomeru: plný úväzok
* Doba určitá: 1 rok (následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú)


Požadujeme


Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:

* minimálne požadované vzdelanie: minimálne SŠ
* odborná prax na podobnej pracovnej pozícii (telefonické vymáhanie, infolinka, call centrum) minimálne 1 rok
* maďarský jazyk výhodou


Hľadáme


Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov:
* vynikajúce komunikačné argumentačné zručnosti
* schopnosť pracovať v strese
* otvorenosť zmenám
* samostatnosť


Ponúkame


* férové mesačné odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
* podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
* príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
* 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
* atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
* výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
* zľavy u našich partnerov


Informácie o výberovom konaní


Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Všetkých uchádzačov budeme do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať s informáciou o stave výberového konania. Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme taktiež najneskôr do 2 týždňov kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru alebo nahratia videovizitky. Po absolvovaní tejto formy prvého predvýberu a splnení základných kritérií budete pozvaní na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho rozhovoru alebo skupinového assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.


O nás


VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Poštová banka je najrýchlejšie rastúcou bankou na slovenskom trhu a potvrdili to aj mimoriadne úspešné roky 2010 a 2011. Nezávislý ekonomický týždenník Trend nás nazval kométou posledných rokov a vďaka dynamickému a skokovému rastu sme taktiež označovaní za tigra slovenského bankového trhu.
Okrem rýchleho rastu a efektívnemu využívaniu trhových príležitostí sa vyznačujeme aj dvomi špecifikami, ktoré sú pre nás kľúčové a strategické.
1. Sme SLOVENSKÁ spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá siaha až do roku 1992.
2. V duchu prakticky najbližšia sme naozaj nablízku už takmer 1 000 000 našich klientov, nielen na 42 vlastných pobočkách, ale vďaka partnerstvu so Slovenskou poštou nás nájdete aj na 1 600 poštách po celom Slovensku.

SKUPINA POŠTOVEJ BANKY
Okrem klasických bankových služieb pôsobí Poštová banka aj na trhu podielových fondov prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti Prvej penzijnej správcovskej spoločnosti. V roku 2008 vstúpila Poštová banka aj na poisťovací trh s produktmi Poisťovne Poštovej banky. Začiatkom roku 2010 sme prenikli aj na český bankový trh, kde sme otvorili pobočku Poštovej banky v ČR. Prostredníctvom tejto pobočky chceme využiť skúsenosti a know-how z úspešného pôsobenia na Slovensku a poskytovať aj klientom na českom trhu kvalitné a dostupné produkty a služby. V tom istom roku sme sa rozšírili o ďalšiu dcérsku spoločnosť PB PARTNER. V roku 2011 sme opäť narástli o ďalšie dve dcérske spoločnosti. Stali sme sa stopercentným vlastníkom Dôchodkovej správcovskej spoločnosti Poštovej banky a podarilo sa nám tak doplniť portfólio služieb aj o oblasť dôchodkového sporenia v druhom pilieri dôchodkového zabezpečenia. Vďaka druhej dcérskej spoločnosti POBA Servis zabezpečujeme správu nehnuteľností vo vlastníctve skupiny Poštovej banky a komplexnú činnosť v oblasti facility manažmentu.
Súčasťou našej skupiny je aj Nadácia Poštovej banky, ktorá vznikla v roku 2007 a jej cieľom je podporovať deti a mladých ľudí najmä z detských domovov a sociálne slabších rodín v oblasti: športu, vzdelávania, zdravotníctva a sociálnej pomoci.

ÚSPECHY
Vďaka výborným hospodárskym výsledkom, ale aj atraktívnym produktom získala Poštová banka za posledné roky hneď niekoľko ocenení. V roku 2010 nás prestížny ekonomický magazín The Banker ocenil ako Banku roka a tento titul sa nám podarilo úspešne obhájiť aj v roku 2011.
O kvalite našich produktov svedčia aj jednotlivé ocenenia, ktoré pravidelne získavame v súťaži finančných produktov Zlatá minca. Medzi dlhodobo úspešné a oceňované produkty patrí Neviazaný termínovaný vklad. ktorý získal opakovanie aj v roku 2012 prvé miesto v kategórii Termínované vklady a Prvý realitný fond dcérskej spoločnosti PPSS získal druhé miesto v kategórií Realitné fondy.

Poštová banka vám ponúkame priestor pre realizáciu vlastných riešení a príležitosť podieľať sa na raste banky. Plochá organizačná štruktúra a otvorená firemná kultúra prináša možnosti na realizáciu samostatným, tvorivým, zodpovedným a pozitívne mysliacim zamestnancom. Našu firemnú kultúru dotvárajú aj naše hodnoty, ktoré stmeľujú celý tím a robia ho odolnejším voči akýmkoľvek neočakávaným situáciám, ale aj voči konkurencii.
1. Jednoduchosť: Snažíme sa robiť veci efektívne a dávať im jasnú a zrozumiteľnú podobu.
2. Kvalita: Sme na seba nároční, aby sme mohli prinášať kvalitu.
3. Otvorenosť: Vzájomne zdieľame informácie, ochotne prijímame podnety na zmeny.
4. Férovosť: Ku všetkému, čo robíme pristupujeme čestne, spravodlivo a zodpovedne.

Naštartujte svoju budúcnosť s nami a staňte sa aj vy súčasťou mladého a dynamického tímu ľudí, ktorý stojí za úspechmi našej banky. Banky, ktorá je svojim klientom najbližšie.

Benefity a ďalšie výhody:

Bonusy/prémia, Zľava na firemné produkty/služby, Príspevok na dôchodkové/životné pripoistenie, Stravné lístky/príspevok na stravovanie, Vzdelávacie kurzy, školenia, Kafetérie, Zdravotné voľno, Firemné akcie,

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou