Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
• vedenie obchodného tímu, koordinácia aktivít, zodpovednosť za plnenie stanoveného plánu;
• rozvoj predajnej siete, spolupráca na vypracovaní návrhu obchodnej stratégie a plánu predaja spoločnosti;
• komunikácia so zákazníkmi - budovanie a rozvoj obchodných vzťahov, riešenie obchodných prípadov;
• monitoring konkurencie, vývoja trhu;
• participácia na výbere zamestnancov do obchodného tímu spoločnosti, hodnotenie a odmeňovanie zamestnancov;
• aktívna účasť na obchodných rokovaniach, prezentáciách a výstavách organizovaných spoločnosťou alebo obchodnými partnermi;
• spolupráca s ekonomickým, logistickým a marketingovým oddelením spoločnosti;
• pravidelné reportovanie vedeniu spoločnosti
Benefity a ďalšie výhody:
Balíček firemných benefitov;
Zaujímavá práca v medzinárodnom prostredí;
Potenciál profesionálneho rozvoja v rámci globálnej štruktúry;
Priateľské a dynamické pracovné prostredie
Informácie pre uchádzača:
K životopisu priložiť fotografiu.
Do výberového konania budú zaradení len tí uchádzači, ktorí spĺňajú všetky požadované kritériá.
Všeobecne požadované znalosti:
• vysokoškolské vzdelanie, výhodou prírodovedný alebo manažérsky smer;
• minimálne 2-ročné skúsenosti vo vedení pharma obchodného teamu, skúsenosť s predajom v oblasti OTC;
• viacročná skúsenosť s riadením a vedením tímu vo farmaceutickej spoločnosti
• znalosť balíka programov MS Office na užívateľskej úrovni;
• komunikačné, prezentačné, organizačné schopnosti;
• schopnosť nachádzať obchodné príležitosti;
• schopnosť riadiť, viesť a motivovať tím.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vodičský preukaz:B
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word