custom-banner

RECRUITMENT CONSULTANT PRE OBLASŤ FINANCIÍ A BANKOVNÍCTVA (Ref. č.: 1-12-18611/ZO)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Náš tím konzultantiek pre oblasť financií a bankovníctva potrebuje novú posilu. Hľadáme energickú osobnosť, ktorá má chuť učiť sa nové veci, vie sa nadchnúť pre prácu a je zameraná na zákazníka. Na tejto pozícii budeš mať na starosti portfólio svojich klientov z bankového a finančného prostredia, budeš zabezpečovať ich náborové potreby, realizovať pohovory s uchádzačmi o zamestnanie. Ak máš rád dynamické prostredie a oblasť HR ti je blízka, tak sa Ti u nás bude páčiť. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - Recruitment - Alternatívne vyhľadávanie vhodných uchádzačov - Realizácia pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie - Zadávanie inzercie do prístupných médií - Starostlivosť o kľúčových klientov a kľúčové náborové projekty - Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi - Prezentovanie služieb spoločnosti - Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb - Spolupráca s manažérom pri nastavovaní stratégií v oblasti budovania vzťahov s klientom - Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením - Zodpovednosť za pravidelný reporting - Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti

Benefity a ďalšie výhody:

- skvelý kolektív - úspešný a dynamický tím - nadštandardné ohodnotenie - priestor pre uplatnenie vlastných nápadov - atraktívne zamestnanecké výhody - možnosť kariérneho rastu - školenia a tréningy - početné teambuildingové aktivity

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy. V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom). Pozorne si prečítajte nižšie uvedený text, prosím, a priložte ho do svojho e-mailu/listu. Súhlasím, aby spoločnosť Grafton Recruitment s.r.o., so sídlom Nám. SNP 1, Bratislava, (ďalej len spoločnosť), spracovala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce (úpravy, vyhľadávania, triedenia, kombinovania, likvidácie a poskytovania tretím osobám, ktorých totožnosť je mi spoločnosť povinná oznámiť) v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. 'O ochrane osobných údajov'.

Všeobecne požadované znalosti:

Ideálny kandidát by mal spĺňať tieto kritériá: - VŠ / SŠ vzdelanie (ekonomického zamerania výhodou) - Prax min. 2 roky vo finančnej sfére, obchode alebo HR - Dobrý prehľad v finančníctve a bankovníctve - Predchádzajúce skúsenosti z oblasti HR sú výhodou - Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou - Silná orientácia na zákazníka - Pracovné skúsenosti z medzinárodného prostredia - Výborné komunikačne schopnosti - Schopnosť jednania s klientmi - Flexibilita a pracovné nasadenie - PC znalosti – MS Office

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)