Klientsky poradca - pobočka Komárno

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste




Informácie o pracovnej ponuke


Chcete patriť medzi úspešných obchodníkov? Páčilo by sa Vám byť za svoj výkon patrične odmenený?
Do nášho tímu Poštovej banky v Komárne hľadáme šikovného a najmä akčného OBCHODNÍKA. Náplňou práce klientskeho poradcu sú predaj bankových produktov a starostlivosť pre klienta.
Poradca tiež:
* aktívne oslovuje klientov na pobočke Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky
* poskytuje poradenstvo, servis a starostlivosť klientom pri výbere produktov a služieb banky
* pracuje s finančnou hotovosťou


Ďalšie informácie o pracovnom mieste


* Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Komárne na Mederčskej ul.
* Termín nástupu: január/ dohodou
* Druh pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer, plný úväzok
* Spôsob odmeňovania: mesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka.Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je ohraničená.


Požadujeme


Hlavným kritériom výberu kandidátov nie je prax v oblasti bankovníctva, ale:
* prax v oblasti ponuky a predaja produktov/služieb
* minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou

Výhodu majú kandidáti, ktorí majú:
* prax v oblasti bankovníctva alebo telekomunikácií
* skúsenosť s prácou s finančnou hotovosťou


Hľadáme


Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
* iniciatívnosť a osobné nasadenie
* výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
* záujem o predaj bankových produktov
* orientácia na dosahovanie výsledkov


Ponúkame


Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
* nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (bez hornej hranice príjmu)
* motivácia predajcov formou súťaže o rôzne ceny (napr. dovolenky, vecné, peňažné ceny a i.)
* podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
* príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
* 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
* atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
* výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
* zľavy u našich partnerov


Informácie o výberovom konaní


Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov v priebehu septembra.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.


O nás


VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Poštová banka pôsobí na slovenskom trhu už 21 rokov. S miliónom klientov patrí v oblasti retailu k najsilnejším bankám. Jej vlastnú sieť tvorí 42 pobočiek a svoje služby poskytuje aj na viac ako 1 500 poštách po celom Slovensku. Klienti Poštovej banky majú k dispozícii viac ako 190 bankomatov a viac ako 1 800 POŠTOMAT-ov. To z nej robí najdostupnejšiu banku na slovenskom trhu. Jej dlhodobou stratégiou je byť klientom najbližšie a ponúkať im relevantné služby a servis, ktoré naozaj potrebujú. S novým komunikačným konceptom smeruje k ešte väčšej zrozumiteľnosti a jednoduchosti v oblasti ponúkaných služieb a produktov. Tie sú vytvorené tak, aby reflektovali potreby klientov a prinášali im reálne výhody.

SKUPINA POŠTOVEJ BANKY
Vďaka dcérskym spoločnostiam poskytuje skupina Poštovej banky najčastejšie produkty a služby pod jednou strechou.

Okrem klasických bankových služieb pôsobí Poštová banka úspešne aj na trhu podielových fondov prostredníctvom dcérskej spoločnosti PRVEJ PENZIJNEJ SPRÁVCOVSKEJ SPOLOČNOSTI POŠTOVEJ BANKY. V roku 2008 vstúpila aj na poisťovací trh so spoločnosťou Poisťovňa Poštovej banky. Úlohou PB Partner, ktorá vznikla v roku 2010, je rozvíjať obchod na poštách. Dôchodková správcovská spoločnosť Poštovej banky doplnila v roku 2011 portfólio produktov a služieb o oblasť dôchodkového sporenia v 2. pilieri. POBA Servis, je podnikom pomocných bankových služieb. V roku 2012 sa do skupiny Poštovej banky začlenila spoločnosť PB Finančné služby. Poskytuje služby operatívneho a finančného leasingu.
PB IT vznikla v januári 2013. Jej úlohou je najmä zabezpečovať starostlivosť o IT prevádzku a služby.

NADÁCIA POŠTOVEJ BANKY vznikla v roku 2007 s cieľom podporovať deti a mladých ľudí z detských domovov a sociálne slabších rodín v oblasti športu, vzdelávania, ochrany zdravia a sociálnej pomoci.

ÚSPECHY
Vďaka výborným hospodárskym výsledkom, ale aj atraktívnym produktom získala Poštová banka za posledné roky hneď niekoľko ocenení. V roku 2010 nás prestížny ekonomický magazín The Banker ocenil ako Banku roka a tento titul sa nám podarilo úspešne obhájiť aj v roku 2011.
O kvalite našich produktov svedčia aj jednotlivé ocenenia, ktoré pravidelne získavame v súťaži finančných produktov Zlatá minca. Medzi dlhodobo úspešné a oceňované produkty patrí Neviazaný termínovaný vklad. ktorý získal opakovanie aj v roku 2012 a 2013 prvé miesto v kategórii Termínované vklady a Prvý realitný fond dcérskej spoločnosti PPSS získal druhé miesto v kategórií Realitné fondy. V roku 2013 sa Poisťovňa Poštovej banky dostala do TOP 5 poisťovní na Slovensku podľa týždenníka TREND. Spoločnosť MasterCard nám v rovnakom roku udelila ocenenie Acquiring Innovation.

Poštová banka vám ponúkame priestor pre realizáciu vlastných riešení a príležitosť podieľať sa na raste banky. Plochá organizačná štruktúra a otvorená firemná kultúra prináša možnosti na realizáciu samostatným, tvorivým, zodpovedným a pozitívne mysliacim zamestnancom. Našu firemnú kultúru dotvárajú aj naše hodnoty, ktoré stmeľujú celý tím a robia ho odolnejším voči akýmkoľvek neočakávaným situáciám, ale aj voči konkurencii.

• Jednoduchosť: Snažíme sa robiť veci efektívne a dávať im jasnú a zrozumiteľnú podobu.
• Kvalita: Sme na seba nároční, aby sme mohli prinášať kvalitu.
• Otvorenosť: Vzájomne zdieľame informácie, ochotne prijímame podnety na zmeny.
• Férovosť: Ku všetkému, čo robíme pristupujeme čestne, spravodlivo a zodpovedne.

Naštartujte svoju budúcnosť s nami a staňte sa aj vy súčasťou mladého a dynamického tímu ľudí, ktorý stojí za úspechmi našej banky. Banky, ktorá sa o vás postará.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno