Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:Žilina
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
- každodenná kontrola správneho fungovania služieb LAN / WAN na konkrétnych monitrovacích konzolách
- konfigurácia zariadení /Wan/PC/Server v prípade malých zmien
- denná kontrola správneho fungovania služieb Windows Domain services na konzolách (Active Directory, Shared Folders, Antivirus, Backup, Proxy, etc.)
- poskytovanie podpory pre užívateľov v rámci asistenčných služieb
- First Level Help Desk Support
- kontaktná osoba / kľúčový používateľ pre IT systémy spoločnosti
- diaľková správa systému (e.g. Nagios, Lansweeper, Landesk), poradenstvo na diaľku (e.g TeamViewer, Logmein), priamy kontakt & poradenstvo cez telefón
- management dodávateľa/poskytovateľa/služieb
- Management nákupných požiadaviek (ponuky a ich porovnanie), Eskalácia poskytovateľov/Outsourcer management, Analýza požiadaviek, Podávanie správ manažérom
Všeobecne požadované znalosti:
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- minimálne 3
-ročná prax na podobnej pozícii
- samostatnosť, zodpovednosť, precíznosť
- aktívna znalosť anglického jazyka podmienkou
- zručnosti: ovládanie OS (Windows 7
-8.x), antivirový management
- AD Management
- osvedčenia/dates (MCSA), spustenie Windows Serveru (min. 2008 R2 ), tvorba domény a jej správa, správa tlačiarní
- správa siete
- osvedčenia (CCNA), switch/ router management, Firewall management (Cisco), skúsenosti s Voip Phones (Avaya, Cisco)
- správa servera
- inštalácia/konfigurácia , skúsenosť s virtuálnym prostredím (Hyper
-V, Citrix, VmWare), správa zálohovania
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno