Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
- rýchle a zákaznícky orientované spracovanie servisných požiadaviek, efektívna a rýchla komunikácia smerom ku klientovi
- zadávanie, rozdeľovanie a kontrola realizácie plánovaných servisných zásahov a údržieb
- zadávanie objednávok do internej databázy
- vyhotovenie nových a starostlivosť o existujúce servisné zmluvy a ich evidencia
- vyhotovenie štatistík (ročné, štvrťročné, mesačné, týždenné)
- kontrola dodacích listov (servisných správ) pred fakturáciou
- príprava podkladov na fakturáciu a samotná fakturácia
- administratívna podpora riaditeľa servisného oddelenia
Všeobecne požadované znalosti:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou, výhodou ekonomické alebo technické zameranie
- veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- nevyhnutná znalosť nemeckého alebo anglického jazyka na aktívnej komunikačnej úrovni (slovom aj písmom)
- pokročilá znalosť programov balíka MS Office
- Outlook, Excel, predošlá skúsenosť so systémom SAP výhodou
- pro
-klientska orientácia
- analytické a logické myslenie
- v prípade potreby ochota pracovať aj nad stanovený pracovný čas
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word