Supervízor externých call centier (Ref. č.: PR/014950)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Zodpovednosť za úroveň a kvalitu poskytovaných zákazníckych služieb realizovaných prostredníctvom externých call centier
Monitorovanie výkonu a výsledkov práce pracovníkov externých call centier
Vyhodnocovanie predajných a akvizičných kampaní, navrhovanie zmien a nastavovanie stratégií
Optimalizácia existujúcich procesov, návrh a implementácia nových
Návrhy na elimináciu zistených nedostatkov za účelom zvýšenia kvality poskytovaných služieb
Sledovanie a vyhodnocovanie nákladovosti projektov
Participácia pri tvorbe obchodných a marketingových stratégií predaja prostredníctvom externých predajných kanálov

Benefity a ďalšie výhody:


Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Motivujúci systém odmeňovania a zamestnaneckých benefitov
Perspektíva osobného aj kariérneho rastu

Všeobecne požadované znalosti:

* Prax na pozícii projektového manažéra alebo supervízora call centra
- podmienkou
* Skúsenosti s predajom prostredníctvom externých predajných kanálov
- veľkou výhodou
* Vysokoškolské vzdelanie
- výhodou
* Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
* Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
* Analytické myslenie a prozákaznícka orientácia
* Flexibilita a ochota cestovať
* Samostatná, dynamická osobnosť

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vodičský preukaz:
    B