Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Zodpovednosť za úroveň a kvalitu poskytovaných zákazníckych služieb realizovaných prostredníctvom externých call centier
Monitorovanie výkonu a výsledkov práce pracovníkov externých call centier
Vyhodnocovanie predajných a akvizičných kampaní, navrhovanie zmien a nastavovanie stratégií
Optimalizácia existujúcich procesov, návrh a implementácia nových
Návrhy na elimináciu zistených nedostatkov za účelom zvýšenia kvality poskytovaných služieb
Sledovanie a vyhodnocovanie nákladovosti projektov
Participácia pri tvorbe obchodných a marketingových stratégií predaja prostredníctvom externých predajných kanálov
Benefity a ďalšie výhody:
Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Motivujúci systém odmeňovania a zamestnaneckých benefitov
Perspektíva osobného aj kariérneho rastu
Všeobecne požadované znalosti:
* Prax na pozícii projektového manažéra alebo supervízora call centra
- podmienkou
* Skúsenosti s predajom prostredníctvom externých predajných kanálov
- veľkou výhodou
* Vysokoškolské vzdelanie
- výhodou
* Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
* Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
* Analytické myslenie a prozákaznícka orientácia
* Flexibilita a ochota cestovať
* Samostatná, dynamická osobnosť
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vodičský preukaz:B