Koordinátor pre retailovú sieť

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste




Náplň práce


Ste proklientsky orientovaný? Ste samostatný a proaktívny?
Na oddelenie podpory predaja hľadáme koordinátora pre retailovú sieť, ktorého prioritnými činnosťami bude:

* vytváranie a rozvoj nástrojov podporujúcich predaj
* zastupovanie predajných sietí (pobockova, postova) v príprave marketingových kampaní
* spolupráca a koordinácia aktivít distribučnej siete s ostatnými útvarmi banky
* zastupovanie oddelenia v projektoch súvisiacich s procesmi v distribučnej sieti
* vypracovávanie analýz súvisiacich s vyhodnotením efektívnosti a optimalizácie procesov v distribučnej sieti
* príprava návrhov k implementácii procesného riadenia distribučnej siete


Informácie o pracovnom mieste


* Miesto práce: Bratislava - primárne, príležitostná práca v teréne
* Ponúkaný plat (brutto): dohodou
* Termín nástupu: 1.11. alebo dohodou
* Druh pracovného pomeru: plný úväzok
* Doba určitá - 1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú).


Osobnostné predpoklady, ďalšie požiadavky


* samostatnosť, proaktívny prístup (návrhy riešení)
* proklientský prístup
* analytické myslenie
* prepájanie súvislostí
* komunikačné zručnosti


Odborné a kvalifikačné predpoklady


* Požadovaná prax: počet rokov praxe súvisiacej s retailovým bankovíctvom min. 2 roky
* prehľad trhu v oblasti predaja finančných produktov
* Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
* Microsoft Excel - pokročilý
* Microsoft Word - pokročilý
* Microsoft Outlook - pokročilý


Iné výhody


* dynamické a otvorené pracovné prostredie
* podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
* výhodné čerpanie bankových produktov
* koncoročné odmeny
* 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
* príspevok na dovolenku
* teambuildingové aktivity
* nadštandardná lekárska starostlivosť
* zľavy u našich partnerov


Informácie o výberovom konaní


Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme kontaktovať písomne alebo telefonicky najneskôr do uvedeného predpokladaného termínu ukončenia výberového konania. Po tomto termíne považujte pracovnú pozíciu za uzatvorenú.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.


O nás


VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Poštová banka pôsobí na slovenskom trhu už 21 rokov. S miliónom klientov patrí v oblasti retailu k najsilnejším bankám. Jej vlastnú sieť tvorí 42 pobočiek a svoje služby poskytuje aj na viac ako 1 500 poštách po celom Slovensku. Klienti Poštovej banky majú k dispozícii viac ako 190 bankomatov a viac ako 1 800 POŠTOMAT-ov. To z nej robí najdostupnejšiu banku na slovenskom trhu. Jej dlhodobou stratégiou je byť klientom najbližšie a ponúkať im relevantné služby a servis, ktoré naozaj potrebujú. S novým komunikačným konceptom smeruje k ešte väčšej zrozumiteľnosti a jednoduchosti v oblasti ponúkaných služieb a produktov. Tie sú vytvorené tak, aby reflektovali potreby klientov a prinášali im reálne výhody.

SKUPINA POŠTOVEJ BANKY
Vďaka dcérskym spoločnostiam poskytuje skupina Poštovej banky najčastejšie produkty a služby pod jednou strechou.

Okrem klasických bankových služieb pôsobí Poštová banka úspešne aj na trhu podielových fondov prostredníctvom dcérskej spoločnosti PRVEJ PENZIJNEJ SPRÁVCOVSKEJ SPOLOČNOSTI POŠTOVEJ BANKY. V roku 2008 vstúpila aj na poisťovací trh so spoločnosťou Poisťovňa Poštovej banky. Úlohou PB Partner, ktorá vznikla v roku 2010, je rozvíjať obchod na poštách. Dôchodková správcovská spoločnosť Poštovej banky doplnila v roku 2011 portfólio produktov a služieb o oblasť dôchodkového sporenia v 2. pilieri. POBA Servis, je podnikom pomocných bankových služieb. V roku 2012 sa do skupiny Poštovej banky začlenila spoločnosť PB Finančné služby. Poskytuje služby operatívneho a finančného leasingu.
PB IT vznikla v januári 2013. Jej úlohou je najmä zabezpečovať starostlivosť o IT prevádzku a služby.

NADÁCIA POŠTOVEJ BANKY vznikla v roku 2007 s cieľom podporovať deti a mladých ľudí z detských domovov a sociálne slabších rodín v oblasti športu, vzdelávania, ochrany zdravia a sociálnej pomoci.

ÚSPECHY
Vďaka výborným hospodárskym výsledkom, ale aj atraktívnym produktom získala Poštová banka za posledné roky hneď niekoľko ocenení. V roku 2010 nás prestížny ekonomický magazín The Banker ocenil ako Banku roka a tento titul sa nám podarilo úspešne obhájiť aj v roku 2011.
O kvalite našich produktov svedčia aj jednotlivé ocenenia, ktoré pravidelne získavame v súťaži finančných produktov Zlatá minca. Medzi dlhodobo úspešné a oceňované produkty patrí Neviazaný termínovaný vklad. ktorý získal opakovanie aj v roku 2012 a 2013 prvé miesto v kategórii Termínované vklady a Prvý realitný fond dcérskej spoločnosti PPSS získal druhé miesto v kategórií Realitné fondy. V roku 2013 sa Poisťovňa Poštovej banky dostala do TOP 5 poisťovní na Slovensku podľa týždenníka TREND. Spoločnosť MasterCard nám v rovnakom roku udelila ocenenie Acquiring Innovation.

Poštová banka vám ponúkame priestor pre realizáciu vlastných riešení a príležitosť podieľať sa na raste banky. Plochá organizačná štruktúra a otvorená firemná kultúra prináša možnosti na realizáciu samostatným, tvorivým, zodpovedným a pozitívne mysliacim zamestnancom. Našu firemnú kultúru dotvárajú aj naše hodnoty, ktoré stmeľujú celý tím a robia ho odolnejším voči akýmkoľvek neočakávaným situáciám, ale aj voči konkurencii.

• Jednoduchosť: Snažíme sa robiť veci efektívne a dávať im jasnú a zrozumiteľnú podobu.
• Kvalita: Sme na seba nároční, aby sme mohli prinášať kvalitu.
• Otvorenosť: Vzájomne zdieľame informácie, ochotne prijímame podnety na zmeny.
• Férovosť: Ku všetkému, čo robíme pristupujeme čestne, spravodlivo a zodpovedne.

Naštartujte svoju budúcnosť s nami a staňte sa aj vy súčasťou mladého a dynamického tímu ľudí, ktorý stojí za úspechmi našej banky. Banky, ktorá sa o vás postará.

Benefity a ďalšie výhody:

13. plat,

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou