Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 20.9.2014
Informácie o pracovnom mieste
Do nášho kontaktného/call centra hľadáme dynamických ľudí s dobrými komunikačnými a predajnými zručnosťami.
Vašou náplňou práce na tejto pozícii bude:
- Telefonicky prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov v rámci prichádzajúcich hovorov.
- Poskytovať informácie zákazníkom o produktoch a službách našej spoločnosti.
- Predávať produkty a služby v súlade s potrebami zákazníka a cieľmi spoločnosti prostredníctvom prichádzajúcich hovorov v rámci telefonického kontaktu.
- Realizovať starostlivosť o zákazníkov vo zverenej oblasti.
- Evidovať prijaté reklamácie, poskytovať informácie o stave doriešenia reklamácie.
Jedná sa o prácu na zmeny počas pracovného týždňa aj víkendu.
Všeobecne požadované znalosti:
- prax na podobnej pozícii výhodou
- odolnosť voči stresu
- silné komunikačné zručnosti
- schopnosť pracovať v tíme
- zákaznícka orientácia
- znalosť spisovného jazyka slovom aj písmom
- vysoké pracovné nasadenie
- ochota pracovať na zmeny
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word