custom-banner

ŠPECIALISTA ĽUDSKÝCH ZDROJOV V OBLASTI BANKOVNÍCTVA A FINANCIÍ (Ref. č.: 1-12-16599/ZO)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Máš skúsenosti z bankového prostredia, nie je to však pre Teba to pravé? Uvažuješ nad posunom svojej kariéry do oblasti ľudkých zdrojov? Tak potom je tento job presne pre Teba. Na pozícii ŠPECIALISTA ĽUDSKÝCH ZDROJOV V OBLASTI BANKOVNÍCTVA A FINANCIÍ bude Tvojou úlohou : - Starostlivosť o kľúčových klientov a kľúčové náborové projekty v oblasti bankovníctva a financií - Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi - Nadväzovanie nových obchodných vzťahov s klientmi, aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí - Prezentovanie služieb spoločnosti - Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb - Zadávanie inzercie do prístupných médií - Alternatívne vyhľadávanie vhodných uchádzačov - Realizácia pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie - Spolupráca s manažérom pri nastavovaní stratégií v oblasti budovania vzťahov s klientom - Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením - Zodpovednosť za pravidelný reporting - Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti

Benefity a ďalšie výhody:

- dynamická a samostatná práca - úvodné zaškolenie - systematický program ďalšieho vzdelávania - možnosť kariérneho rozvoja v oblasti HR - motivačný systém odmeňovania - finančné bonusy - denné využitie cudzích jazykov - teambuildingové aktivity - neformálne pracovné prostredie

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy. V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom). Pozorne si prečítajte nižšie uvedený text, prosím, a priložte ho do svojho e-mailu/listu. Súhlasím, aby spoločnosť Grafton Recruitment s.r.o., so sídlom Nám. SNP 1, Bratislava, (ďalej len spoločnosť), spracovala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce (úpravy, vyhľadávania, triedenia, kombinovania, likvidácie a poskytovania tretím osobám, ktorých totožnosť je mi spoločnosť povinná oznámiť) v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. 'O ochrane osobných údajov'.

Všeobecne požadované znalosti:

Ideálny kandidát by mal spĺňať tieto kritériá: - VŠ vzdelanie (ekonomické zameranie je výhodou) - Predchádzajúce skúsenosti z oblasti bankovníctva, financií, prípadne personalistiky sú veľkou výhodou - Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou - Pracovné skúsenosti z medzinárodného prostredia - Proklientský prístup - Výborné komunikačne schopnosti - Chuť pracovať v dynamickom prostredí - Schopnosť jednania s klientmi - Flexibilita a pracovné nasadenie - PC znalosti – MS Office

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)