Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Sr. špecialista segmentového manažmentu pre cloudové služby
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Bankovníctvo, leasing a poisťovníctvo, Marketing, reklama, PR, Obchod; Marketingový pracovník, Marketingový špecialista, Produktový manažérNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
To design, manage, and drive strategic and operational initiatives in the ICT area for business customers (e.g. cloud computing services, software as a service, ...)Responsibility for go-to-market strategy definition and implementation (products/segments/channels etc.)
Cooperation with other units, e.g. product management, IT, marketing communication, finance, legal, sales, etc.
Cooperation with external partners and software vendors
Accountability on performance versus target
Analysis of the ICT segment performance and proposal for specific actions
Benefity a ďalšie výhody
ArrayTermín nástupu do práce
asapDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
- results oriented- creative, iniciative, pro-active, dynamic personality
- strong customer orientation
- logical and analytical thinking
- negotiation and presentation skills
- min. 4 year of working experience
- min. 2 years experience in product/project/segment management or marketing area
- experience / knowledge in IT is a must
- MS Office
- internet
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom