Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Asistent

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    - Poskytovať administratívnu a organizačnú podporu pre plynulý chod prevádzky.
    - Pripravovať vstupy, podklady, prezentácie a iné materiály pre potreby manažérov.
    - Vykonávať administratívno-sekretárske práce podľa potrieb prevádzky.
    - Robiť zápisnice z interných porád a zabezpečovať prezentáciu výstupov z pracovných porád a rokovaní.
    - Sumarizovať vstupy, spracovávať a pripravovať podklady na zadanie do ekonomického systému SAP.
    - Zadávať objednávky do ekonomického systému (SAP, nákupné koše, žiadanky).
    - Objednávať kancelárske potreby, reklamné predmety a občerstvenie.
    - Organizovať a vykonávať systém evidencie, archivácie a skartácie dokumentácie.
    - Prijímať, triediť a zabezpečovať rozvoz došlých poštových zásielok v rámci danej lokality.
    - Triediť a distribuovať stravné lístky a zamestnanecké preukazy zamestnancom.
    - Zabezpečovať prístupy pre zamestnancov prevádzky do informačných systémov (SBL) a vykonávať administráciu potrebnú pre IT Helpdesk.
    - Komunikovať s IT helpdesk v oblasti administratívno-technického vybavenia prevádzky (faxy, kopírky, tlačiarne).
    - Komunikovať s externými dodávateľmi (facility management).
    - Organizovať interné eventy a iné podujatia.
    - Koordinovať prevádzkové aktivity medzi jednotlivými regiónmi.
    - Spolupracovať na projektových činnostiach a úlohách.



    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    dohodou (ASAP)

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodných uchádzačov očakávame:
    - silnú prozákaznícku a cieľovú orientáciu,
    - dobré organizačné a prezentačné schopnosti,
    - dynamickosť, flexibilitu a komunikatívnosť,
    - zodpovednosť, precíznosť, orientáciu na detail a dôslednosť,
    - vysoké pracovné nasadenie,
    - schopnosť tímovej spolupráce.

    - plynulá znalosť AJ, ústna aj písomná forma

    - výborná práca s nástrojmi MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet...



    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!